Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mahtava keli ulkona mut täytyy varmaan vähän rajottaa tota menemistä että kerkee salillekkin joskus ja on varaa maksaa vuokrakin vielä ens kuun alussa :D

Voi helvetti muuten, kyllä kelpais dinosauruksennahkaset penkit. Vois ottaa myös sapelihammastiikerin hampaasta kaiverretun vaihdekepinnupin ja mammutinkarvaratin.

No joo! Olinhan mä siellä, sulla sentään vanhemmat rakastaa ja ajattelee sua kun antaa kunnolla lahjoja eikä mitään halpoja Porscheja!

Joo, mun vanhemmat en anna mulle kun vaan parasta! Meidän perheessähän ei lapset millään käytetyillä autoilla aja!

Elu, mää luin eka, että haluat mammutinkarvakravatin! :D

Kyllä noista esihistoriallisista elukoista saadaan kunnon maailmanlaajunen bisnes pystyyn. Minimammutit ja mini-t-rexit olis varmasti hittejä.

Hitto ku pitäs siivota tää kämppä, kun tänne tulee pari ellyn ikästä naarasihmistä kyläilee tänään. Hirvee stressi, ku kämppä on ihan hujan hajan enkä oikeen myöskään tiedä mitä tollasten kanssa pitäis edes tehdä. Kai ne mun puhetta ja eleitä ymmärtää, ku samaa lajia ovat kuitenkin.

Kyllä noista esihistoriallisista elukoista saadaan kunnon maailmanlaajunen bisnes pystyyn. Minimammutit ja mini-t-rexit olis varmasti hittejä.

Hitto ku pitäs siivota tää kämppä, kun tänne tulee pari ellyn ikästä naarasihmistä kyläilee tänään. Hirvee stressi, ku kämppä on ihan hujan hajan enkä oikeen myöskään tiedä mitä tollasten kanssa pitäis edes tehdä. Kai ne mun puhetta ja eleitä ymmärtää, ku samaa lajia ovat kuitenkin.

Kerrot näistä meidän bisneksistä niin kohta ne on sun sängyssä jo odottelemassa että meet mukaan, naiset rakastaa bisnespuheita. Mieluiten vielä joku powerpoint-esitys siihen niin aijai ne on kuin sulaa vahaa sun käsissäs.

En tiedä missä asut, mutta lupaan käsi Raamatulla, että mikäli sinne joskus eksyn, niin tulen tsekkaamaan minkänäköinen otus sieltä mulle vittuilee! :D

Kauhee väsymys pääsiäisen mökkireissusta ja laiskotus huipussaan. Ootan et mummi tekis jo kuivalihasopan valmiiks et pääsis syömää. :) Kauhee nälkä muttei jaksa odottaa enää :D

Back
Ylös Bottom