Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää taitaa olla mun tänhetkinen lempikappale. Helvetin kova viisu, kiitos Columbu!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
pitkästä aikaa :) lounli ailandin läppäbiisi jolla tuli julkisuuteen 2008.

Voin kuvitella PK:n tehneen oman version tästä jossa lauletaan "jizz on my laptop"

"opening vitutttaa thread and I jizz on my laptop.."

Joskus aattelin, että tosta vois tulla mun vaimo, mutta myöhemmin tulin muihin aatoksiin.

Ă–ITĂ„.

Oon niin sekasin kellosta et kirjotin 6-24 tredii..... Hehe, ootelkoo siellä sit aamuu asti mun herneproteiiniallergia ihmetykset jos kukaa ei nyt sinne viiti vastailla :D

EDIT:
liitetääs nyt tähä sama teksti kuitenki

Ostin tänää pussillisen jotain broilerieineslihapullii, ja oon selkeesti niille allerginen koska söin yhden ja en kerenny sitä edes nielasta kun ikenet/suu rupes kutisemaa ihan tajuttomasti ja kieli turpos vähän, tästä on ehkä tunti aikaa kun sen "söin" ja vieläki on lärvi arkana........ Mitää muuta ainesosaa siinä ei ole mille voisin allerginen olla kuin herneproteiini ja soijaproteiini. Hernekeittoa en myöskään pysty syömään, mutta torilta ostetut tuoreet herneet menee alas ongelmitta.. vai onkohan se joku säilöntäaine? Mistään muusta ruuasta ei ole mitään oireita tullut kuin joskus aikanaan hernekeitosta....

Sinne meni pussillinen pullii... ja oli helvetin hyvii sitäpaitsi.. En vaa viiti riskeerata naamani niitten takia :D

Jos sä näkisit miten ne tekee ne niin et kyl pystyis syömään.

Ei nyt taida tulla heti uni ku nuikuin kahteentoista, sit viel oli niin heikko olo krapulasta. et piti nukkua päikkärit 15-18.. :D

Light weight baby!

Mie menin nukkuu joskus 12-1 (yöllä) ja nousin viideltä päivällä. :D

Oho :D Ohan siinä unta, tosin itse oon kerran nukkunut jotain 23 tuntia putkeen heräämättä :D oli kauhea valvominen alla, joskus ala-asteella tai yläasteen alkuaikana. :D

"When there's nowhere left to run, run with me"

Oho :D Ohan siinä unta, tosin itse oon kerran nukkunut jotain 23 tuntia putkeen heräämättä :D oli kauhea valvominen alla, joskus ala-asteella tai yläasteen alkuaikana. :D

Ittellä taitaa olla enkkana 18,5h ku valvoin YHEN yön, kattottiin kaverin kans elokuvaa ja nukahdin kovaan nojatuoliin tunniks, vittuku nolotti ku sen äiti käyny välis kattomas et mitäs ne poijaat tekee. Tosin kyllä ärsyttävää ku aina menee viikonloppusin rytmit sekasi ku ei kiinnosta mennä nukkuu.

Ittellä taitaa olla enkkana 18,5h ku valvoin YHEN yön, kattottiin kaverin kans elokuvaa ja nukahdin kovaan nojatuoliin tunniks, vittuku nolotti ku sen äiti käyny välis kattomas et mitäs ne poijaat tekee. Tosin kyllä ärsyttävää ku aina menee viikonloppusin rytmit sekasi ku ei kiinnosta mennä nukkuu.

Ja sitten ihmetellään, kun on uniongelmia...

Katon puolella silmällä telkusta tota jotain ruotsalaista kauhukomediaa. Oonko ihan pälli kun en tajua mitä komediaa siinä on ja musta se on niin pelottava etten uskalla kaikkia kohtia katsoa? :(

Joo-o, ainahan se on ärsyttävää ku rytmit menee.. Ei kyllä sitten väsytä niin millään. Jos sitä katsois NHL tai kattois Sons of Anarchyä tokan jakson 1 kaudelta. Vaikuttaa tosi hyvältä sarjalta, eivät oo nuo kaverit turhaan kehuneet. :)

Tuli katsottua The human centipede, jumalauta että oli häiriintynyt ja sairas leffa. Yksi ainoista leffoista joiden aikana mulle tuli oikeasti huono olo katsoessa.

Tuli katsottua The human centipede, jumalauta että oli häiriintynyt ja sairas leffa. Yksi ainoista leffoista joiden aikana mulle tuli oikeasti huono olo katsoessa.

Ootko kokeillu Serbian Filmiä? Siinä kans pätkä jota en kyl aio katsoo toista kertaa, tai suosittele kellekkään. Aivan sairas elokuva.

Back
Ylös Bottom