Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lounli ailandin läppäbiisi jolla tuli julkisuuteen 2008. Oon niin sekasin kellosta et kirjotin 6-24 tredii..... Hehe, ootelkoo siellä sit aamuu asti mun herneproteiiniallergia ihmetykset jos kukaa ei nyt sinne viiti vastailla :D
EDIT:
liitetääs nyt tähä sama teksti kuitenki
Ostin tänää pussillisen jotain broilerieineslihapullii, ja oon selkeesti niille allerginen koska söin yhden ja en kerenny sitä edes nielasta kun ikenet/suu rupes kutisemaa ihan tajuttomasti ja kieli turpos vähän, tästä on ehkä tunti aikaa kun sen "söin" ja vieläki on lärvi arkana........ Mitää muuta ainesosaa siinä ei ole mille voisin allerginen olla kuin herneproteiini ja soijaproteiini. Hernekeittoa en myöskään pysty syömään, mutta torilta ostetut tuoreet herneet menee alas ongelmitta.. vai onkohan se joku säilöntäaine? Mistään muusta ruuasta ei ole mitään oireita tullut kuin joskus aikanaan hernekeitosta....
Sinne meni pussillinen pullii... ja oli helvetin hyvii sitäpaitsi.. En vaa viiti riskeerata naamani niitten takia :D
Ei nyt taida tulla heti uni ku nuikuin kahteentoista, sit viel oli niin heikko olo krapulasta. et piti nukkua päikkärit 15-18.. :D
Mie menin nukkuu joskus 12-1 (yöllä) ja nousin viideltä päivällä. :D
Oho :D Ohan siinä unta, tosin itse oon kerran nukkunut jotain 23 tuntia putkeen heräämättä :D oli kauhea valvominen alla, joskus ala-asteella tai yläasteen alkuaikana. :D
Ittellä taitaa olla enkkana 18,5h ku valvoin YHEN yön, kattottiin kaverin kans elokuvaa ja nukahdin kovaan nojatuoliin tunniks, vittuku nolotti ku sen äiti käyny välis kattomas et mitäs ne poijaat tekee. Tosin kyllä ärsyttävää ku aina menee viikonloppusin rytmit sekasi ku ei kiinnosta mennä nukkuu.

Tuli katsottua The human centipede, jumalauta että oli häiriintynyt ja sairas leffa. Yksi ainoista leffoista joiden aikana mulle tuli oikeasti huono olo katsoessa.