Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo kyllä mää sen osasin lukea, höpsö! Se edeltävä lause vaan loi siihen sellaisen sävyn, että oikeasti olet sellainen suloinen ja herttainen nallekarhupoika, ja sitten elly the biatch tulee ja sanoo pahasti!

Ja juu, tiedostan kyllä, että saatan kiinnittää liikaa huomioita yksityiskohtiin, jolloin laajempi kokonaisuus jää pienemmälle huomiolle, enkä näe metsää puilta. :)

Ai että oon repeillyt noiden Salaisten kansioiden annille. Pelkästään tuo "Homo-Miken homotreadin" otsikko reväytti perseen ristiselästä asti :D.

Nähtävästi! :D Meitsi aina järkyttää nää kaikki pakkiksen herkät PainKillerit, Elut sun muut, niin ne ei enää tohi sanua mitään!

Edit. Vai tarkoititko termillä taisi hiljentyä=taisi laueta?

Nähtävästi! :D Meitsi aina järkyttää nää kaikki pakkiksen herkät PainKillerit, Elut sun muut, niin ne ei enää tohi sanua mitään!

Edit. Vai tarkoititko termillä taisi hiljentyä=taisi laueta?
Haha! En nyt sentään hiljentynyt, olin räyhäämässä tulla "Netistä poimittua"-palstalla. :D
kiva ku muut puhuu täällä mun laukeemisista :lol2:
otan sen kohteliaisuutena :)

Melkonen likka saat olla, että mut järkytät hiljaseks. Katon ny telkkaria niin ei kerkee turisemaan ellyjen sun muiden kanssa.

Mun suunnitelmissani oli tänään kattoa Rambo 3, mahdollisesti jonkin matkaa Eraseria ja lopuksi Død snø :) Niiiin paljon hyviä leffoja tulee telkkarista tänään. Tai siis viihdyttäviä.

elly oot tietääkseni ensimmäinen ihminen ikinä, joka on mua kutsunut kusipääksi. Arvostan sitä :)

Jeps, ylitarjonta tänään leffoissa, Kyläkin tulee kakkoselta. Dead snow helvetti, kiitti vinkistä, tota en ollut huomannut. Natsizombeja, täytyy olla hyvä:D Niin joo Bondi jäi kattomatta, toi 4 veljeä on niin hyvä että mukava nähdä se uudestaan.

Moro.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin ja Elu hei, kiitos kysymästä, en ollu huomannu sun kyselyä meikäläisen bakteerikannoista! :D

Mikäs tässä, saikku ohi, antibioottikuuri numero kaksi loppui keskiviikkona ja torstain ja perjantain välisenä yönä nousi kuume. Uskon kyllä, että äkillisesti nousseilla stressitasoilla oli vaikutusta asiaan. Keuhkoputkentulehduksen uskon olevan parantunut, sillä yskä on ainakin ohi. Nää pää -ja kurkkukivut ja lämmönnousut on nyt sitten ihan jotain muita juttuja.

Mutta kertakaikkiaan paljon parempi nyt. :) Ehdin sillon torstaina käydä rauhallisella kävelyllä, ja olin ihan happyhappyjoyjoy! :) Muu urheilu ei kyllä vielä tule kuuloonkaan, kävelyki oli sellaista vauhtia, että minut ohittanut eläkeläinen kipitteli samalla suoralla varmaan kilometrin edellä. Sykkeet pomppaa kaikesta ripeästä ihan taivaisiin, eli kroppa ei kyllä ole palautunut vielä.

Back
Ylös Bottom