Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäköhän tätä päivää taas vaivaa... Kello soimassa klo 8.00, heräsin klo 13.30. Laukku pakattu kirjastoa varten, vietinkin päivän shoppailemalla siskon kanssa. Piti ostaa pari huivia, ostinkin mm. jatkojohdon, kookoskermaa ja farkut. Mikään ei mene nyt suunnitelmien mukaan.

Ainiin ja katson Salkkareita vaikka 1. en katso telkkaria ja 2. vihaan salkkareita.

Virta alkaa kohta, pitää katsastaa, onko siitä mihinkään. Tosin katson kuitenkin Housen ja Virran sitten lataan finbytesistä.

Oli kyl perkele hyvä treeni. Vähän meni liikaa höpöttelyks kaverin kanssa ja veny pitkäks mut muuten oli hyvät sarjat. Nyt täytys suunnitella hyvä 3-jakonen millä alottaa lauantaina. Örgh :puntti:

Ääh. Ei saa nukuttua ennenku kipulääkkeet alkaa vaikuttaa, tapetaan siis aikaa pakkiksella!:D

Ostin tänää pussillisen jotain broilerieineslihapullii, ja oon selkeesti niille allerginen koska söin yhden ja en kerenny sitä edes nielasta kun ikenet/suu rupes kutisemaa ihan tajuttomasti ja kieli turpos vähän, tästä on ehkä tunti aikaa kun sen "söin" ja vieläki on lärvi arkana........ Mitää muuta ainesosaa siinä ei ole mille voisin allerginen olla kuin herneproteiini ja soijaproteiini. Hernekeittoa en myöskään pysty syömään, mutta torilta ostetut tuoreet herneet menee alas ongelmitta.. vai onkohan se joku säilöntäaine? Mistään muusta ruuasta ei ole mitään oireita tullut kuin joskus aikanaan hernekeitosta....

Sinne meni pussillinen pullii... ja oli helvetin hyvii sitäpaitsi.. En vaa viiti riskeerata naamani niitten takia :D

Oon niin sekasin kellosta et kirjotin 6-24 tredii..... Hehe, ootelkoo siellä sit aamuu asti mun herneproteiiniallergia ihmetykset jos kukaa ei nyt sinne viiti vastailla :D

EDIT:
liitetääs nyt tähä sama teksti kuitenki

Ostin tänää pussillisen jotain broilerieineslihapullii, ja oon selkeesti niille allerginen koska söin yhden ja en kerenny sitä edes nielasta kun ikenet/suu rupes kutisemaa ihan tajuttomasti ja kieli turpos vähän, tästä on ehkä tunti aikaa kun sen "söin" ja vieläki on lärvi arkana........ Mitää muuta ainesosaa siinä ei ole mille voisin allerginen olla kuin herneproteiini ja soijaproteiini. Hernekeittoa en myöskään pysty syömään, mutta torilta ostetut tuoreet herneet menee alas ongelmitta.. vai onkohan se joku säilöntäaine? Mistään muusta ruuasta ei ole mitään oireita tullut kuin joskus aikanaan hernekeitosta....

Sinne meni pussillinen pullii... ja oli helvetin hyvii sitäpaitsi.. En vaa viiti riskeerata naamani niitten takia :D

Ei helvetti, taitaa mennä tämä yö valvoessa. Äsken meni melkein puoli tuntia vessassa. Ei tainneet kanat olla ihan tuoreita enää...
Noh, ensimmäiset HIMYMit lataukseen, katson ne sitten uudelleen. Go for Barney!

Back
Ylös Bottom