Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, en oo saanu unihiakkaa silmiin pitkään aikaan... varmaan tosta syksystä asti valvottu yöt ja nukuttu päivät, ihan sama onko työ- vai vapaapäivä.
Mutta tää rytmi on ihan sopivaa yöeläimelle, kun tähän on kuin luotu...

ps. jätkällä sopivan hienot ja pitkät sigutekstit.

Ei sitä hompsutompsulakkipäätä jaksa vielä kattella. Väsyttää kyllä ihan...... no paljon.
Aamulla toistuu taas mun nukahtamisen ennakkorutiinikuvio:
Pipo päähän, mp3-soitin, aurinkolasit ettei häikäse, kalja, rööki ja sitten spugen näköisenä parvekkeelle (aamu) iltasauhuille. Voitte kuvitella, miten mummot ja mammat paheksuu ulkonäön perusteella, mutta mä painan 14h yötyövuoroja ja aamusin saa vaan koko ajan vaikeemmin unta, kun kevät ja aamut kirkastuu,

Jos jaksais kävis hakeen unilääkkeitä, mutta ei jaksa. Vois saikuttaa muuten vaan jostain, jos kerran lekurille menee.

Joo eiköhän sitä painuta pehkuihin jo, tosin jos tulee herättyä joskus myöhään ni sit alkaa vituttamaan. Jos se nukkumatti kerkiää tähän osotteeseen ni vois laittaa lievemmän annoksen hiekkaa, että heräis ihmisten aikaan. Tuo herätyskello kännykässä kun tuntuu olevan niin helppo laittaa puoliunessa pois päältä ja jatkaa unia tietämättä. Noh, sen näkee aamulla sit. Yöt!

Yöt!

ja joo, tässä on kans valitettavasti oppinu painaan unissaan herätyksen pois ja unet jatkuun siihen asti, että töistä soitellaan miehen perään... Fffuuuuuuu.

Aaah, mahtavaa herätä aikaisin vapaapäivänä, koko päivän voi tehdä kaikkea kivaa! Taidan aloittaa syömisellä.

Jes tuli herättyä täpärästi ihmisten aikoihin, vaikka sitä manasinki tuolla yöketjussa ja luulin että nukun päivään asti.

Nyt kahvia naattia. :)

Myrsky repii puita, taivas salamoiii!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiedä onko tää jo vanha, mutta itse sain ainakin eilen nauraa tälle.

Tässä sitten vähän partyfiilistä nostattavaa musiikkia. :)

Loistava fiilis muutenkin nyt!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
V*ttu ku verisuonet katkeilee niin herkästi ettei tarvi edes olla kova sparri niin oon seuraavana päivänä raiskatun ja hakatun näköinen. Yritä siinä sitten vakuutella kavereille, että kamppailulajit ovat kiva harrastus, tule mukaan, harrastetaan yhdessä... :thumbs:

Kahvinkeittohommiin! Sen jälkeen lenkille. Sitten vois vaikka käydä paskalla. Sitten vaikkapa masturboida. Sitten viihteelle.

Sulla on rento elama :D

Ei tosin taallakaan mitaan kiiretta pida. Aamupaivat teen esseeta ja sen taustatyota, paivalla nautin ulkoilmasta ja maaseudusta nyt kun olen taalla vanhempien luona kaymassa. Tanaan yritan etsia sukset jostain ja menen jaalle hiihtamaan pitkasta aikaa.

Back
Ylös Bottom