Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei toi oikeestaan ees satu enää, toi veitsen kääntäminen. Mua ei vaan enää kymmenen vuoden jälkeen kiinnosta, ei tässä oo mitään motivaatiota, jos ei alkais treenaan "kovaa"
Tai ei siinäkään oo järkee välttämättä, kun ei omaks iloks kiinnosta ja lavat kiinnostaa vielä vähemmän.

Ja mä oon vasta päässy sinkuks ekaa kertaa kuuteen vuoteen, oon ihan uudesti syntynyt 18- vuotiaaks :D
Mut on täs vähän kiire pitää hauskaa niiden alle parikymppisten kans, kun kohta oon niille liian wanha jo...

Emmäkään jaksa, kasiin asti pitäs spedeillä ja mä oon illasta asti ollut ihan poikki, haukotellut, väsy rikkikatkipoikki...
paikatkin on kipeenä SaliTreenistä, kävin koittaan eilen vähän jumppaa, kun ei ollut krapulaa arkipäivänä, aika outoa ja harvinaista.
voi muna

Sä oot kyl yks melkonen melankolisuuden huipentuma. Mut mä kyl tiedän ton tunteen kun jää pitkästä suhteesta sinkuksi..pitää ottaa takasin kaikki se menetetty aika ;) :D
Oho oho, oot ihan salille kyenny. Ei kerta varmaan tapaa tee mut ihan hyvä saavutus kuitenkin :thumbs: Josko sitä itekin tänää kykenis.
Jumaliste kohta on jo aamu! Tai siis on aamu, mut kohta tää on taas irti. Duunista. Hei koitahan reiska-puppeli jaksella siel loput yöt. Munat ja pimpsat kiittää, se on moro :)

^ L O L .

Crysis 2 pelattu SS:llä läpi ! Aika nihkeesti, sillä 14 tuntia meni, mutta oli se niin makeeta :). Mitäs sit pelataan ? Vai pitäsköhän sitä prestige leveleitä ruveta jauhaan codissa.

^ L O L .

Crysis 2 pelattu SS:llä läpi ! Aika nihkeesti, sillä 14 tuntia meni, mutta oli se niin makeeta :). Mitäs sit pelataan ? Vai pitäsköhän sitä prestige leveleitä ruveta jauhaan codissa.

No sitä Bulletstormia? :)

Crysis 2 tarvis alottaa kohta, kunhan saa ton Dragon Age 2 pois alta. Kerran se on jo hierottu läpi ja nyt toinen kierros menossa bout 10h kohdalla.

Idiotic way to do it:Treenasin koko ajan:jahas:

O-ou! :s Mää en oo tohtinu treenata ollenkaan, nimittäin jos edes yritän kävellä reippaasti/menen kyykkyyn/pää alaspäin, niin keuhkoihin sattuu niin paljon, ettei voi hengittää, tuntuu että taju lähtee yms pientä... Oon kyllä jo harkinnut, että lähen ihan vaan protestiksi lenkille, mutta ei ehkä kannata.

Crysis 2 tarvis alottaa kohta, kunhan saa ton Dragon Age 2 pois alta. Kerran se on jo hierottu läpi ja nyt toinen kierros menossa bout 10h kohdalla.

Iteltäkin tuo DA2 löytyis, mutten ole vielä uhrannut aikaa sille. Crysis 2:nen on kyllä vienyt pari iltaa... On se vaan hieno. :D

On kyllä hieman liian laihoja suurin osa noista. :itku:
Miss Helsinkin - Talent osuus - IL

eDit: elly no katoppa vain! Onneksi on näitä kippeitä misuja täällä, jotka pitää huolen että on linkit oikein. :D Eli nyt se on oikein. Siitä vain Helsingin "kaunottaria" katsomaan.

Iteltäkin tuo DA2 löytyis, mutten ole vielä uhrannut aikaa sille. Crysis 2:nen on kyllä vienyt pari iltaa... On se vaan hieno. :D

DA2 koukuttaa kyllä vaikka onkin hätäsesti tehty. Ekalla pelikerralla eka panin naista, sitten miestä, olin muuten aika neutraali. Nyt haukun kaikki huoriksi ja tapoin just myös oman systerin. Kohta ajattelin tappaa kaverini.

Voihan jekku mitä talentteja noilla :D

Mää lähen kohta kotiin. En jassa kirjottaa enää. Alkaa aika valmis olemaan opari jo :)

Moi! Hirveä paskahätä olis, mutta ei millään jaksais nousta sohvalta kun edessä on 1l viennetta minttusuklaa jäätelökakku ja muki kahvia :kuola:
Kiitos kun luit.

Back
Ylös Bottom