Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moi! Hirveä paskahätä olis, mutta ei millään jaksais nousta sohvalta kun edessä on 1l viennetta minttusuklaa jäätelökakku ja muki kahvia :kuola:
Kiitos kun luit.

Moi!
Kiitos viestistäsi, toivon, että käyt kuitenkin paskalla, ennenkuin vahinko tapahtuu.

Ystävällisin terveisin, teude

Pyr0, joo, sehän mun tehtäväni on! :D

Mutta hei yks juttu, mikset laittanu mitään myötähäpeävaroitusta tuohon? Voi jumalan pyssyt, en saa unta ens yönä. Miks tollasia päästetään esiintymään, kun maa ei kuitenkaan niele?

O-ou! :s Mää en oo tohtinu treenata ollenkaan, nimittäin jos edes yritän kävellä reippaasti/menen kyykkyyn/pää alaspäin, niin keuhkoihin sattuu niin paljon, ettei voi hengittää, tuntuu että taju lähtee yms pientä... Oon kyllä jo harkinnut, että lähen ihan vaan protestiksi lenkille, mutta ei ehkä kannata.

Joo.Ei kannata.

:D

Joo.Ei kannata.

:D

Mutta hei tiiäkkö! Tää on aika koomista, nyt kun oon ollu 2kk tekemättä mitään liikunnallista, ja syönny pääasiassa vain paljon epäterveellistä ruokaa, niin musta tuntuu että mun vatsalihakset tulee paremmin esille kuin koskaan! :D Herttileidi sentään!

Mutta hei tiiäkkö! Tää on aika koomista, nyt kun oon ollu 2kk tekemättä mitään liikunnallista, ja syönny pääasiassa vain paljon epäterveellistä ruokaa, niin musta tuntuu että mun vatsalihakset tulee paremmin esille kuin koskaan! :D Herttileidi sentään!

Mun syvä analyysi asiasta:Kuvittelet!Tai sitte oot vaan syöny niin vähän että painos on pudonnu radikaalisti.Mitä tahansa kunhan se on negatiivista:D

Ei perkele miten tuskastuttavaa katsoa Ylen vaalitenttiä. Jos puheenvuoron saa, niin sitten puhutaan niin pitkään että puheenjohtajat joutuu puhumaan päälle ja kaikki haluaa kysyä jotain toisiltaan ja vielä vastata uudelleen ja uudelleen... Sen lisäksi en ymmärrä alun perinkään mitä helvettiä ne oikein puhuu, mä en ymmärrä politiikkaa

Sen lisäksi en ymmärrä alun perinkään mitä helvettiä ne oikein puhuu, mä en ymmärrä politiikkaa

ei se siitä johdu!

Poliitikot käyttäää ns. "kapulakieltä" varsinkin kysymyksiin, ja täten on aika vaikea päästä mukaan, ellei ole asiasta/aiheesta todella tietoinen ja ole omaa kokemusta asiasta jne...

Se on tuo joka viisvuotinen juttu ku vaalit lähestyy. Vaikka kapulakieli on noille arkipäivää.

Tosin Timo "mahti" Sonni (siis soini) ei käytä kapulakieltä.. :D siitähän se on tunnettu, että puhuu asiat suoraan niinku ne on.

Ja ei, en ole perus suomalaisten ideologian huora, jos joku luulee soini kommentista niin.

Mua vituttaa tä vaalisirkuspaska. Sitä tungetaan nyt joka tuutista ja porukka suunnilleen asuu jossain kopeissa kadulla mainostamassa, mitä vittua? Sitten kun mä yritän kävellä kaupungilla, niin siellä tungetaan kaikenmaailman lappua käteen ja huudetaan megafonilla korvaan. Ihmisjoukot tukkivat tiet ja joudun kiertämään.
Ja toi poliitikkojen puhe... Miten joku voi puhua suomea niin vaikeasti ymmärrettävästi? Pitää oikeen keskittyä, että mitä ne nyt sanoo ja lopulta paljastuu etteivät sanoneet juurikaan mitään. Lauseita tulee kymmenen ja informaatioarvo lähes nolla. En varmaan seuraa politiikkaa tarpeeksi ymmärtääkseni poliitikkojen puhetavan tarpeellisuuden kertoakseen kansalaisille heidän puolueidensa ja ehdokkaittensa tavoitteet ja periaatteet. ??? Onneksi junteille, kuten minä on sellaisia ehdokkaita, kuten Timo Soini jonka puheita on helppo seurata. Tosin en aio äänestää Soinia. Ehkä mielummin vaikka piraattipuolueen ehdokasta, joka vaati jotain seksikiintiötä tms.

en eilen tosiaan kerenny, kun 06.02 kirjottaan, että hyvää yötä. Otin sen sit pois, kun myöhästyin...

Tää on on aikalailla samaa sarjaa ja niin kaikki muutkin fucking yöt...
´Mää voisin täs vähän mietiskellä tarkemmin, jos sittenkin vaihtas pärrää. Mut en tiä miks oon ihastunu seiskapuolikkaisiin, kun sama se on jos tonnisen ostais samantein. Mut emmä aja kyllä yhtään matkaa, että vois se riittää se vähempikin.
Mutta nykynen tuntuu liian pieneltä, eikä kulje tarpeeks...

Onkohan täällä ketn vai pidänkö oman monologin... tai sit katon leffaa, juups joops.

Back
Ylös Bottom