Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samperi vois tehdä 100 heittotähteä, sais ottaa toisella puolen pihaa aurinkoa ja heitellä toisella puolella olevaan tikkatauluun niitä tähtiä. :DEtpä paljoa ilmeisesti ole pelejä pelannut? Voisi yrittää vääntää tuon loppuun.
Eikä se Bulletstormikaan nyt niin erikoinen ollut.
Hei teukka.. Älä whinee täällä. Joo, eka peli mitä pelaan.. Muuten vaan hommannu kaikki konsolit ja niille parisen sataa peliä, mut emmä niitä oo pelannu. Tietokoneellakaan en oo yhtään fps peliä pelannu, saati muitakaan genrejä :( Mikä Half-Life?
Jos Crysis 2 on mun mielestä paras peli mitä tähän mennessä oon pelannu, niin sit se vittu on !
Killzone 3:sta pleikalla, niin voi että oli kökköä kun vertaa. :D Ehkä se Co-opissa laskee graffoja roimasti sitten?Mie testasin tuota Crysis 2:sta ja aika hyvältä vaikutti myös minun mielestä. Cybernetiikkaa, supervoimia, aseita ja kaupunki ympäristö = helvetin hienoa! Tunnelma vaikutti hyvältä, ja helvetin hienoa mättöä oli ku massiivisia "tapahtumia" meni ruudulla. Jos nyt tästä jotain pitäisi valittaa, niin enemmän vapautta voisi olla ja hieman sellaista konsolimaista havaittavissa, muttei kyllä lähelekkään ärsyttävissä määrin. Olen tosin pelannut vasta melko vähän aikaa, joten eihän sitä tiiä.
Ja onhan se HIENO!Killzone 3:sta pleikalla, niin voi että oli kökköä kun vertaa. :D Ehkä se Co-opissa laskee graffoja roimasti sitten?

Se olis huomenna taas vaihteeks lääkärille, todennäköisesti uutta antibioottikuuria ja sairaslomaa päälle.
Itkettää ja stressaa.
Käyn suurta henkistä kamppailua lähdenkö ostamaan lohtusuklaata.