Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Samperi kun pitäis solariumis käyä. Ärsyttää vaan ku kauhee matka sinne sen luokse :D Mutta näkeepä taas maailmaa.

Sulaispa jo lumet ni pääsis mökille uimaan, saunomaan, kuuntelemaan musaa, pelaamaan korttia, syömään hyvää ruokaa, grillaamaan, heittelee puukkoja ja tikkoja tikkatauluun, kalastelemaan, puhumaan paskaa, lukemaan vanhoja akuankkoja, nukkumaan pitkään. :haart:

Vois ottaa koulun loppumisen jälkeen kyllä viikon lomaa ennenku menee töihin ni sais olla viikon mökillä. Onneks en oo vielä käyny sopimas työaikoja. Mutta se on palkasta kylläkin pois. Mikään ei oo hienompaa ku juoda jotaki hyvää ja puhua paskaa, samalla ajella veneellä illalla ympäri järveä (sähkömoottori veneessä niin on hiljaista).

Älä muuta sano... :kuola: Samperi vois tehdä 100 heittotähteä, sais ottaa toisella puolen pihaa aurinkoa ja heitellä toisella puolella olevaan tikkatauluun niitä tähtiä. :D

+ viime kesän paras muisto kyllä ku kaverinkans pelattiin korttia ja musa soi taustalla, varmaan 100 peliä pelattiin, kaikkee erilaista ja ulkoilmassa, aurinko paisto ja yhtään ei tuulenu. :haart:

Ainiin, aurinkolasit pitäis ostaa ku viimeks heitin katiskan veneestä veteen (lasit roikku kaulas), ei oo sen jälkeen näkyny. Mitään halpoja ja hyviä laseja muilla tiedossa?

Itsekin pitäisi ostaa lasit. Ei nuo vanhan Ray Banit oikein ole hyvät kuin autolla ajaessa/paikallaan ollessa. Kävellessä eivät tahdo kunnolla kestää päässä. Aurinkolaseista maksan sen satkun mielellään, että saa kunnolliset.

http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/G-C2(BK)

Tuollaset oli ittellä viimekesän, tosin sellanen malli et on 2 erillistä linssiä, hyvin toimi kunnes katiska teki tehtävänsä.

+ vittu kun olis täälläpäin tollanen silta lähistöllä mis olis viä syvää (siis silta on mutta alla on alle metri vettä):

Voisin vaan kuvitella, tonne noi korillinen jotaki batteryä+ tuollaset narut ja muut systeemit ni olis hienoo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Etpä paljoa ilmeisesti ole pelejä pelannut? Voisi yrittää vääntää tuon loppuun.

Eikä se Bulletstormikaan nyt niin erikoinen ollut.

Hei teukka.. Älä whinee täällä. Joo, eka peli mitä pelaan.. Muuten vaan hommannu kaikki konsolit ja niille parisen sataa peliä, mut emmä niitä oo pelannu. Tietokoneellakaan en oo yhtään fps peliä pelannu, saati muitakaan genrejä :( Mikä Half-Life?

Jos Crysis 2 on mun mielestä paras peli mitä tähän mennessä oon pelannu, niin sit se vittu on !

Hei teukka.. Älä whinee täällä. Joo, eka peli mitä pelaan.. Muuten vaan hommannu kaikki konsolit ja niille parisen sataa peliä, mut emmä niitä oo pelannu. Tietokoneellakaan en oo yhtään fps peliä pelannu, saati muitakaan genrejä :( Mikä Half-Life?

Jos Crysis 2 on mun mielestä paras peli mitä tähän mennessä oon pelannu, niin sit se vittu on !

Mie testasin tuota Crysis 2:sta ja aika hyvältä vaikutti myös minun mielestä. Cybernetiikkaa, supervoimia, aseita ja kaupunki ympäristö = helvetin hienoa! Tunnelma vaikutti hyvältä, ja helvetin hienoa mättöä oli ku massiivisia "tapahtumia" meni ruudulla. Jos nyt tästä jotain pitäisi valittaa, niin enemmän vapautta voisi olla ja hieman sellaista konsolimaista havaittavissa, muttei kyllä lähelekkään ärsyttävissä määrin. Olen tosin pelannut vasta melko vähän aikaa, joten eihän sitä tiiä.

Ja onhan se HIENO! :kuola: Killzone 3:sta pleikalla, niin voi että oli kökköä kun vertaa. :D Ehkä se Co-opissa laskee graffoja roimasti sitten?

Miksi olen hereillä näin aikaisin? Miksi olen ollut hereillä jo kasista asti? Ja miksen ole silti saanut yhtään mitään aikaiseksi? :jahas: Tekee vaan mieli syödä ja polttaa tupakkaa, vaikka olen lopettanut.

Mie testasin tuota Crysis 2:sta ja aika hyvältä vaikutti myös minun mielestä. Cybernetiikkaa, supervoimia, aseita ja kaupunki ympäristö = helvetin hienoa! Tunnelma vaikutti hyvältä, ja helvetin hienoa mättöä oli ku massiivisia "tapahtumia" meni ruudulla. Jos nyt tästä jotain pitäisi valittaa, niin enemmän vapautta voisi olla ja hieman sellaista konsolimaista havaittavissa, muttei kyllä lähelekkään ärsyttävissä määrin. Olen tosin pelannut vasta melko vähän aikaa, joten eihän sitä tiiä.

Ja onhan se HIENO! :kuola: Killzone 3:sta pleikalla, niin voi että oli kökköä kun vertaa. :D Ehkä se Co-opissa laskee graffoja roimasti sitten?

Parempaan ei kuulemma pleikkari pysty.

Se olis vaihteenvuoks yövuoro tiedossa.

Se olis huomenna taas vaihteeks lääkärille, todennäköisesti uutta antibioottikuuria ja sairaslomaa päälle.
Itkettää ja stressaa.
Käyn suurta henkistä kamppailua lähdenkö ostamaan lohtusuklaata.

Back
Ylös Bottom