Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jokerit-logo.gif

Mikä tuo hattu on nimeltään, englanninkielinen hakusana olisi haussa.
E: No olisikohan ihan "joker hat" vittu.... :D

Mitkä vitun jäkeilijät. LÄTKÄNPELAAJAT, JÄÄKIEKKOILIJAT, prkl...
Ai perkele, olisi hamppariainekset täällä. Jos säästelisi päivälle.

Ootko sä nyt teude jäkeilijä ( :D ) vai bodari? pakko saada tietää.. x)

ps. nyt. hiljaa. siitä. ruoasta.

Kuuleha höpönassu, mikä sulla on ihmisiä (ja naisia :D ) vastaan?? :o

Ne aina koittaa mua koijata.... ne ei halua tutustua muhun itseeni ja mun hellään persoonaan. Oon vaan kaikille hyväksikäytettävä objekti (:D)
ei vais, emmä tiä.
Kai täs on tarpeeks nähty kaikenlaisia hiihtäjiä, että täytyy vähän kattoo ettei mua huijata parisuhteeseen taas...

ps. ei kyllä monikaan sano "jäkis" paitti työkaverit.. ärrrrsyttävää.

Ootko sä nyt teude jäkeilijä ( :D ) vai bodari? pakko saada tietää.. x)

En kai kumpikaan. Lätkää seuraan aikamoisen innolla ja himo jäälle olisi jälleen pirun kova, mutta eipä ole tullut pelattua aikoihin. Ja bodaajaksi en nyt lähtisi itseäni ainakaan kutsumaan :D

Ne aina koittaa mua koijata.... ne ei halua tutustua muhun itseeni ja mun hellään persoonaan. Oon vaan kaikille hyväksikäytettävä objekti (:D)
ei vais, emmä tiä.
Kai täs on tarpeeks nähty kaikenlaisia hiihtäjiä, että täytyy vähän kattoo ettei mua huijata parisuhteeseen taas...

ps. ei kyllä monikaan sano "jäkis" paitti työkaverit.. ärrrrsyttävää.

Okei.. Asia selvä. Harmi, jos on vaan huonoja kokemuksia kertynyt :( siis parisuhteista.

Joo ja lätkä se on, ei mikää jäkis.

En kai kumpikaan. Lätkää seuraan aikamoisen innolla ja himo jäälle olisi jälleen pirun kova, mutta eipä ole tullut pelattua aikoihin. Ja bodaajaksi en nyt lähtisi itseäni ainakaan kutsumaan :D

Juu. Kunhan yritin taas olla niiiiin helevetin hauska..:( :D

Nonii... Mut joskus ainaki on on PAKKO päästä Japanissa käymään. Ootko käyny?

Back
Ylös Bottom