Deleted member 48743
Kysy Termikseltä mitä ne jäkeilijät on, en minä tiedä? Päättelin Teemu Selänteestä ja kumppaneista puhuttaessa, että tarkoittaa ilmeisesti jääkiekkoilijaaMitkä vitun jäkeilijät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysy Termikseltä mitä ne jäkeilijät on, en minä tiedä? Päättelin Teemu Selänteestä ja kumppaneista puhuttaessa, että tarkoittaa ilmeisesti jääkiekkoilijaaMitkä vitun jäkeilijät.
Se onkin just tollanen suojausmekanismi, ettei ihmiset niin helposti halua tutustua ja kiinnostua.
Kysy Termikseltä mitä ne jäkeilijät on, en minä tiedä? Päättelin Teemu Selänteestä ja kumppaneista puhuttaessa, että tarkoittaa ilmeisesti jääkiekkoilijaa
Mitkä vitun jäkeilijät. LÄTKÄNPELAAJAT, JÄÄKIEKKOILIJAT, prkl...
Ai perkele, olisi hamppariainekset täällä. Jos säästelisi päivälle.
Kuuleha höpönassu, mikä sulla on ihmisiä (ja naisia :D ) vastaan?? :o
Ootko sä nyt teude jäkeilijä ( :D ) vai bodari? pakko saada tietää.. x)
Ne aina koittaa mua koijata.... ne ei halua tutustua muhun itseeni ja mun hellään persoonaan. Oon vaan kaikille hyväksikäytettävä objekti (:D)
ei vais, emmä tiä.
Kai täs on tarpeeks nähty kaikenlaisia hiihtäjiä, että täytyy vähän kattoo ettei mua huijata parisuhteeseen taas...
ps. ei kyllä monikaan sano "jäkis" paitti työkaverit.. ärrrrsyttävää.
En kai kumpikaan. Lätkää seuraan aikamoisen innolla ja himo jäälle olisi jälleen pirun kova, mutta eipä ole tullut pelattua aikoihin. Ja bodaajaksi en nyt lähtisi itseäni ainakaan kutsumaan :D
Juu. Kunhan yritin taas olla niiiiin helevetin hauska..:( :D

Miksei? :wtf:

Niin, nyt on kyllä vähän paha aika ehkä sinne lähteä, voi olla härdelli päällä. Ja onhan ne ihmeen sairasta sakkia.
Nonii... Mut joskus ainaki on on PAKKO päästä Japanissa käymään. Ootko käyny?