Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon nyt tehny puoli vuotta pelkästään yötä. Oon ollu aina enemmän yöihminen... mutten oo vampyyri :) vaikka avasta kaikki saa ennakkokuvan goottimaisesta Ville Valosta...

Mulla on sellanen Katana-miekka, mutta se on lähinnä koristesysteemi, tekis mieli ostaa kunnon aito Katana olkkariin lasihyllyn päälle...

ps. mäkin söin just.. ööh kermaperunoita ja lihapulloa.. rahkat sitten parin tunnin päästä tauluun.

Joo yöihmisiä ollaan täälläkin. No, toi avatar ei ehkä ole sitä perinteistä, tai siis sellaista mitä nyt odottaisi pakkislaisella olevan avana..:D kun yleensä on vaan lihaksiin ja botailuun liittyvää ym. Ei mulla kyllä mitkää ville valot tuu tuosta mieleen :D

Musta on tullut jostain syystä nykyään ihan liian impulsiivinen nettishoppailija... lapsena olin tosi nuuka, pihempi kuin Roope Ankka...
Oli vaan pakko kattoo tonne oikeeseen ylänurkkaan palstalla gazoz.fi ja ostaa kaikkea mitä ei tarvitse...
Hetken kävi mielessä, ettei oo järkee, mutta en tiä mikä vei taas järjen mennessään...

Nettikaupat pitäs kieltää.. oikeisiin ei näillä työvuoroilla kerkee onneks.

No mutta eikös se kompensoi kun "oikeissa" kaupoissa et ehdi käydä? Ja ainahan kamikset voi palauttaa jos tuut katumapäälle. Mut hei, sä oot sentäs töissä, ei tarvii tuntee niin paljon huonoo omatuntoo.. toisin kuin täällä..:(

Tämä siis reinzellille..

Joo yöihmisiä ollaan täälläkin. No, toi avatar ei ehkä ole sitä perinteistä, tai siis sellaista mitä nyt odottaisi pakkislaisella olevan avana..:D kun yleensä on vaan lihaksiin ja botailuun liittyvää ym. Ei mulla kyllä mitkää ville valot tuu tuosta mieleen :D

Niin kai, mutta toisaalta se on kyllä jotenkinniinjotenkin hölömöö bodailuavat.

MIts tulee tästä sit mieleen, jos ei Ville Valo The Crow maskeissa?

Onhan tuo tuollainen villevalojokeri tuo kuva :D

Totta, jokeripokeri setit naamaan ja baariin.

Moih söpöliinit. Minne katosi Termis vs. jäkeilijät -thread?

En tiä saako sanoa.. EI

mutat veikkaan että yks mode poisti sen ;)
olin paikalla...

Niin kai, mutta toisaalta se on kyllä jotenkinniinjotenkin hölömöö bodailuavat.

MIts tulee tästä sit mieleen, jos ei Ville Valo The Crow maskeissa?

Juu ei tarvii olla bodailuava, ei.

Ai mitä tulee mieleen? No en tiiä, mutta jokin olento jota en haluis ehkä omalle kohdalle sattuvan..

Voisi kokeilla tänään tuota nukkumista hieman aikaisemmin.

Sama.. aamulla olin kyllä niin tööt ettäääh. ja piti ottaa sit pikku-unet tossa illansuussa.. mistä seuraakin ettei taas nukuta ihmisten aikaan ja rytmit menee edelleen päin persettä.

Taisteltiin siitä, että treenaako "jäkeilijät" kovempaa kuin hulkki ja että penkkaako hulkki enemmän kuin Teemu Selänne. Tultiin siihen tulokseen, että Hulkki on kuningas ja jäkeilijät on homoja

EDIT: Tuli myös penkkituloksia vertaillessa (lähteenä suomi24) ilmi, että Teemu Selänne nostaa 110€

Taisteltiin siitä, että treenaako "jäkeilijät" kovempaa kuin hulkki ja että penkkaako hulkki enemmän kuin Teemu Selänne. Tultiin siihen tulokseen, että Hulkki on kuningas ja jäkeilijät on homoja

Hahhaha mikä keskustelu! :D voi kunpa olisi ollut paikalla :D

Mitkä vitun jäkeilijät. LÄTKÄNPELAAJAT, JÄÄKIEKKOILIJAT, prkl...
Ai perkele, olisi hamppariainekset täällä. Jos säästelisi päivälle.

Ai mitä tulee mieleen? No en tiiä, mutta jokin olento jota en haluis ehkä omalle kohdalle sattuvan..

Se onkin just tollanen suojausmekanismi, ettei ihmiset niin helposti halua tutustua ja kiinnostua.

Se oli aika jännä tähdenlento-ketju, noita syttyy välillä ja piristää kummasti

Back
Ylös Bottom