Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Örgh. Helvetti kun en muistanu kaikessa innostuksessani käydä kaupassa tänään. Kaipa mä näillä jotenkin pärjään illan ja huomisen TYÖPÄIVÄN!! :dance2:

Mä oon miettinyt pari päivää, että oispa kipeenä ettei tarvis puntille. :D Kipeenä kyl aattelisin toisinpäin. :<

Tänään on ollu kyl hieno päivä. Eilinen treenikin menny mukavasti perille kun koko kroppa ihan paskana eilisestä yksjakotreenistä :puntti:

http://www.radiorock.fi/podcast?vt=audio&vid=132748
Olihan taas mahtavaa läppää :D Tuo runkkari saa kyllä meikän äänen eduskunta vaaleissa!

horsmalahti-1.jpg

Panu ei saa niin Panu menee eduskuntaa ja muuttaa tasa-arvoa omalla tyylillä :D Antakaa joku Panulle vähä bimbeerosta..

En tiedä onko podcastissa, mutta suorassa lähetyksessä kävin puhelimen välityksellä ainakin antamassa omat näkemykseni naisten päänsärystä seksiinkieltäytyjänä ja annoin oman kakkosen kautta suppona ehdotuksen, mut ei oikein ottanu tuulta purjeisii

Tiiättekö, mulla on tosi harvoin paikat kipiänä liikunnasta. Tai siis sillee lihakset hyvällä tavalla jumissakipiät!
(Voi olla, että tervehdyttyäni heitän vähän haastetta tuolle Vilulle! :P)

Tiiättekö, mulla on tosi harvoin paikat kipiänä liikunnasta. Tai siis sillee lihakset hyvällä tavalla jumissakipiät!
(Voi olla, että tervehdyttyäni heitän vähän haastetta tuolle Vilulle! :P)

Vaakamambo, salee tulee joku paikka kipeeks!

Mää oon kyllä sellanen tyyppi, että jos joku heiluttelis ruoskaa vieressä ja huutais "TREENIÄ HORO" nii toimis varmasti! :D

Vilu, no riippuu ihan siitä millainen ellynsurma on kyseessä! :D

Tänään on ollu kyl hieno päivä. Eilinen treenikin menny mukavasti perille kun koko kroppa ihan paskana eilisestä yksjakotreenistä :puntti:

Kato Dj Copycat. :D Jopa tuossa kauppa-asiassa.

Olipa harvinaisen tylsä päivä. Huomenna samaa shittii. Yippikaijei!

elly: Elä vaivu epätoivoon! Joka päivä on terveempi, vaikkei sitä huomais. :)

Siis mikä toi radiojuttu oli? :lol2: Ei kai toi nyt oikeesti ole tullut mistään radiosta ulos suorana? :D Vittu mikä ihmishylkiö toi Horsma :lol2:

Back
Ylös Bottom