Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Dear Elu :haart:,
tulisin toki mielelläni, mikäli hankit minulle lääkäriajan aikaisempaan ajankohtaan kuin huomenna illalla, ja joku tutkii ettei vaan ole aivokalvontulehdusta/muuta kakkamaista tautia. Nyt olen vain ottanut lepoa, parantumisen jälkeen palaan kyllä keittiöön. Ja siellähän minulla on tekemistä, kyllä sinä tiedät, ei huolta! :)

Kyllä mäki osaisin diagnosoida sun vaivas pienen googlettelun jälkeen. Mutta mun täytyy nyt sitten vaan itse lähteä kauppaan, koska sääri-elly ei mukamas pääse ja mulla on järkyttävä nälkä.

Sääri-elly onkin sen verta hyvinkoulutettu tyttö, että laittaa ruokaa myös sairaana! Muah! Tuu tänne diagnosoimaan! :D

Edit. Vai pidätkö Dr.Elu vastaa -kyselyhetken täällä?

Sori, mutta mä en oo niin jalomielinen, että alkaisin ilman vastapalvelusta pitämään Dr.Elu -hetkiä, vaikka kyseessä olis mikä ihqbeib. Kyllä se on niin, että mun on nyt oikeesti lähdettävä kauppaan itsekkäästi hakemaan tyydytystä omiin tarpeisiini.

http://www.radiorock.fi/podcast?vt=audio&vid=132748
Olihan taas mahtavaa läppää :D Tuo runkkari saa kyllä meikän äänen eduskunta vaaleissa!

horsmalahti-1.jpg

Panu ei saa niin Panu menee eduskuntaa ja muuttaa tasa-arvoa omalla tyylillä :D Antakaa joku Panulle vähä bimbeerosta..

Aaah perkeleen perkele kun pitäs kandia kirjotella, mutta en osaa :( auttakee minnuu

No, olishan se pitänyt kuvasta arvata, fiksu poika! :D Millanen kandi siellä puolella tehdään, herttileidi?

Matikka-angst: kaksi kurssia pitkää matematikkaa menossa, ja todennäkösesti saikkua tulossa. En selviä koskaan, kun jään jälkeen näissä.

No, olishan se pitänyt kuvasta arvata, fiksu poika! :D Millanen kandi siellä puolella tehdään, herttileidi?
Tiiä nyt siitä fiksusta :D Meillä kyllä taitaa kandityöt vaihdella aika paljon ja sen voi käytännössä tehä varmaan melkeen mistä vaan matemaattisesta aiheesta. Ja opettajaks opiskelevat voi kai tehä sen myös jostain pedagogisesta hommasta. Ite mun olis tarkotus tossa vääntää Whitneyn jako R^n:ssä, todistaa pari sen ominaisuutta ja lisäks tehä ykkösen ositus. Ja ton ykkösen osituksen kanssa nyt kamppailen kun en osaa konstruoida sopivaa funktioa.

Matikka-angst: kaksi kurssia pitkää matematikkaa menossa, ja todennäkösesti saikkua tulossa. En selviä koskaan, kun jään jälkeen näissä.

Yrität vaan vähän jaksaa opiskella kotona, niin eiköhän se siitä :)

Juu kyllä mää tiiän selviäväni, oon muutenki sitä itseoppivaa tyyppiä. :) Nyt vain ku oon niin sairas, niin nukun 14 tuntia vuorokaudesta ja loput 10 makaan apaattisesti järsimässä buranaa peiton alla ja yskimässä keuhkoja pihalle. Ainoa huolestuttava asia on se, että oon niin poikki etten kertakaikkiaan jaksa tehdä mitään kouluasiaa. :(

Täytyy kyllä sanoa, että kunnioitan sinua ihmisenä. Hieno kandityö. Hieno ala. :)

Juu kyllä mää tiiän selviäväni, oon muutenki sitä itseoppivaa tyyppiä. :) Nyt vain ku oon niin sairas, niin nukun 14 tuntia vuorokaudesta ja loput 10 makaan apaattisesti järsimässä buranaa peiton alla ja yskimässä keuhkoja pihalle. Ainoa huolestuttava asia on se, että oon niin poikki etten kertakaikkiaan jaksa tehdä mitään kouluasiaa. :(

Höh ikävää, jos noin kipeä oot :( Sillon ei kyllä paljon jaksa tehdä mitään.

Täytyy kyllä sanoa, että kunnioitan sinua ihmisenä. Hieno kandityö. Hieno ala. :)

Kiitos vaan :D

Meikä on kanssa ollu tän päivän sairaana. Jo eilen illalla tuntu siltä, että kouluun ei oo asiaa. Ajattelin taas, että voinhan tehä kotona kouluhommia, mutta hohhoi... Pläräsin yhen kurssin koealueen läpi silmät sirrillään ja niitä näitä mietiskellen. Meni taas syömisetki vähän vapaalle, karkkia ja makaroni-makkarasotkua... Mulla se on ote elämästä :)

Meikä on kanssa ollu tän päivän sairaana. Jo eilen illalla tuntu siltä, että kouluun ei oo asiaa. Ajattelin taas, että voinhan tehä kotona kouluhommia, mutta hohhoi... Pläräsin yhen kurssin koealueen läpi silmät sirrillään ja niitä näitä mietiskellen. Meni taas syömisetki vähän vapaalle, karkkia ja makaroni-makkarasotkua... Mulla se on ote elämästä :)

Jaa ei se apteekkarin konjakki auttanu? :D

Ärsyttävää kun ei saanu nukuttua pikkupäikkäreitäni kunnolla tänään. Tottunu siihen, että melkein joka arkipäivä samaan aikaan yläkerran naapurit ovat päiväpanolla ja siihen ääneen nukahtaa hyvin. Ei nimittäin kuulu yhtään mitään muita ääniä kuin hetekan tasainen natina. Ja se on siis oikeasti TASAINEN natina. Luulen, että tänään eivät mitään tehneet kun nyt kaikki maailman metronomit on käyty kalibroimassa heidän luonaan.

Mää taas odottelen että Ephe tulee ja pelastaa, nimittäin käyn täsä nyt suurta henkistä taistelua, että raahaudunko huomenna kouluun tekemään kokeen, kun illalla vasta pääsen lääkäriin...

Beginneri, mulla on sairaana just sama. Syömiset ihan rappiolla! Hyihyi mua, tuhma tyttö.

Jå de e du! Olisitko myös järjen ääneni? Ephe, ääni pääni sisällä.

Onpas Elu jalomielinen!

Järjestä en tiedä mut kyllä musta ääntä varmaan lähtee. No en kyllä tiiä siitäkään.. Oon aika hissukka :(

Jaa ei se apteekkarin konjakki auttanu? :D

Ei... Sä olit varmaan juonu joskus sairaana suoraan siitä pullosta ja sylkeny kuoleman sinne sisälle. Eipä tuossa kyllä paha tauti ollu, nyt alkaa olla jo ohi. Vähän vaan oli pää kipeä ja heikko olo. Huomenna puntille, jos vaan kykenee.

Back
Ylös Bottom