Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa :P kolmen yön unisaldo 2h. öisin on vaan niin paljon parempaa tekemistä :D

Niinpä.. Alkaa kyllä vaan pidemän päälle ottaa päähän ku pitäis ihmistenki aikaan tehä kaikkea. :D

http://www.pakkotoisto.com/seksi-parisuhteet-deitti/22759-pahimmat-naima-mokat-tarinat/

Meneehän se aika tuossakin, nyt kun ootan että alkais coyotes @ ducks peli. Tuota ketjua tuli urakalla luettua kavereitten kans hyppyttunneilla ku olin koulussa vielä, huutonaurukohtaukset eivät näyttäneet saavan loppua, ja kahvitkin oli monesti tulla suusta ulos... oivoi, hauskoja aikoja :D

Mulla on tiistaina aika lekurille mun unettomuudesta. Jouduttu siirtämään aikaa kahden viikon ajan. En kuitenkaan haluaisi ryhtyä syömään mitään mielialalääkkeitä. Olen kuullut, että niitä tyrkyttäisivät ensimmäisenä.

^^ noita threadeja lukies menee kyllä aika huomattavan nopeesti :D

Kyllä, mulla on pakkis kirjanmerkeissä ihan oma osio: "Viihde" kansio, jossa tuon tyylisiä, kertomus, thredejä paljon. Jos käy aika pitkäksi ni nuita lukiessa se aika tosiaankin menee nopiaa :D

E: onko muuten tiedossa kellää UFC streameja, tai jotai foorumii jossa ilmotettais aina stream linkit? ois kiva niitäki katella streamina, ettei tarvis latailla.

Retale - Peksi ja Masa

Sen verran biisistä että Peksi = Pekka Auvinen ja Masa = Matti Saari

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaahas, kolmatta kertaa samaan työpaikkaan haastattelussa. Tää on nyt se paikka missä olis vaan 3 päivää viikossa töitä, mutta vakituinen paikka. Viimeeks sanoin että voin tulla heti jos lupaavat täysiä viikkoja, ja he sanoivat että miettii asiaa ja nyt pitäis kuulemma mennä paikan päälle kattoo miten "asiassa edetään" :rolleyes:

Ihan varmasti tarjoavat 4 päiväistä viikkoa :D

Näyttää ihan pakkislaisten perustamalta orkesterilta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tarkoititko ramadania?

"Sen näkyvin tapahtuma on koko tämän kuukauden kestävä uskonnollinen paasto, saum, jonka aikana terveet aikuiset muslimit syövät vain pimeään vuorokaudenaikaan. Myös juominen, tupakointi, itsetyydytys ja seksuaalinen kanssakäyminen ovat valoisaan aikaan kiellettyjä."

Oot Vilu äijä! :D

Back
Ylös Bottom