Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ekat 2 minuuttia menee jo tosta Come Un Fiore biisistä
Okei se on simppeli ja hidas mut silti oon ylpeä itsestäni :D Täytyy tätä nyt tahkota jonkun aikaa että varmasti menee sujuvasti ja sit lähtee etiäppäin taas!
Sitä on ikävä, kun kukaan ei sitä ole mun kanssa soitellut. :cPianoa opettelen soittamaan ja nyt on nuotteja tässä, mutta en ymmärrä näistä ihan kaikkea. Toi oikean käden kuvio on selkeä kun siinä on toi G-nuottiavain(??), mutta toi vasemman käden kuvio on ihan helvetin epäselkeä kun siinä on joku toinen nuottiavain ja sitten sielä on noita b:n näkösiä merkkejä ja sit sellanen neliö siinä nuottiviivaston jossain kohtaa, ja eikös se jotenkin muuttanut sen viivan merkitystä siinä tahdissa, mutta miten jnejne. Netistä en nyt löytänyt mitään selkeetä ohjetta. Saa toki laittaa linkkiäkin jos on jotain selkeitä nuotinlukuohjeita.

Olin tänään kattomassa pienellä paikkakunnalla lätkäpeliä ja siellä oli ihan mahtava mummo. Joi lonkeroa ja kaljaa tölkistä ja bailas musiikin tahtiin, joka oli siis lähinnä rokkia. Istu siinä hyvin lähellä kaiutinta. Mä sitten tykkään reteistä vanhoista naisista
Saitko?
Luulin että Irreversible on täydellinen ekojen deittien elokuva, mutta taisin olla väärässä :D Oikeesti kunnon MITÄ VITTUA leffalta vaikuttaa! Pakkohan tuo on kurkkia, sen verta häröltä vaikuttaa.
Katso traileri
http://www.trailerspy.com/trailer/8035/Serbian-Film-Red-Band-Trailer