Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on tapana olla. Ennen kuin aikuiset tulee kertoo että olen väärässä :D

Valitettavasti olit oikeassa. Suorastaan itkettää, koska olis ollu ihanaa, että vastaus olisi ollut ei. Itsekin tiesin kyllä, että puoltava vastaus olisi ainoa oikea vaihtoehto. :c

Jee selekä kipiä. Enpä lähe salille. :jahas:

Ephemeral: jätkähän tietää helevetisti hyviä tuollaisia ... miksi noita nyt kutsuis.. klassisempia biisejä. Mahtavaa! :rock:

Siitä lohdutusvideoo ellylle.

e. Mitä se Pyr0 "hauiksen huippu" Lapinkävijä siel oikeen huutelee? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Siitä lisää.. Jos joku tietää lisää Ludovico Einaudin tyylistä musiikkia niin saa ehdottaa :)

360 etuvoltti monttupyörällä.. WAAAT??

Nii PyrO on samoilta hoodeilta täältä jääkarhujen,iglujen sekä pingviinien keskeltä, joita meillä ei kuitenkaan ole.. Joskus ehkä samaan kuppilaan, mutta kuitenkin pyritään välttelemään loppuun asti semmosta?

Työntötankokasi vie datsuneita. No höh.

Siitä lisää.. Jos joku tietää lisää Ludovico Einaudin tyylistä musiikkia niin saa ehdottaa :)

Ehdotan vain lisää Einaudia, koska mies on nero sävellyksen suhteen. :)

Ja loppuun vähän Debussya.

Siitä lohdutusvideoo ellylle.

Jahas, täällä ammutaan kovilla. :D

360 etuvoltti monttupyörällä.. WAAAT??

Nii PyrO on samoilta hoodeilta täältä jääkarhujen,iglujen sekä pingviinien keskeltä, joita meillä ei kuitenkaan ole.. Joskus ehkä samaan kuppilaan, mutta kuitenkin pyritään välttelemään loppuun asti semmosta?

Ai ollaanko me samoilta hoodeilta vai? Eihän sitä tosiaan koskaan tiiä millon sitä on samassa kuppilassa, joten välttely on yllättävän helppoa/vaikeaa. :D

Jees.. Einaudilta löytyy 5 levyllistä, sisältäen yhen kokoelman. Ei kyllä hyllystä mut kuitenkin.

Tota rupesin äsken opettelemaan ja siihen johki 1.20 asti menee silleen melkein tunnistettavasti :D Vaatii vielä reeniä kovasti :rolleyes: Varmaan pariin vuoteen taas koskenu tohon vanhaan syntikkaan.

Tänään kun kiinalaisessa lounaalla, wc kutsui.. annoin kusen raikua.
Kusi raikasi pitkin posliinia ja annoin niskani taipua taaksepäin, kun päästin painetta voimani tunnossa vapauteen.. siinä sitten avasin silmäni ja näin valon.. klassinen polttimo ja sen lanka, joka näkyi kirkkaan lasin läpi valaisi mun mielen ja paloi mun silmän verkkokalvolle kun sitä hypnoottisesti tuijotin.. en tiedä, mutta oloni oli kuin voittajalla ja sain näyn penetraatiosta

ah-bullshit-tee-khaki-2.jpg

jos sen voisi suorittaa vielä tämä paita päällä ja mieluummin

tuo biisi soidessa taustalla huone täynnä kynttilöitä, pantterintaljan päällä, ikkuna auki niin, että elokuisen yön vielä lämmin tuuli heiluttaisi samalla verhoja ja kaukainen höyryjuna puksuttaisi toiminnalle tahtia ja viheltäisi pilliinsä. Mä olisin valmis näkemään vaivaa tän skenaarion toteuttamiseen.. tai sit ne kiinalaiset laittoi siihen veteen jotain ja ne toteuttaa tän mun kautta jonain rituaalina.. mistäs näitä tietää.

Ai ollaanko me samoilta hoodeilta vai? Eihän sitä tosiaan koskaan tiiä millon sitä on samassa kuppilassa, joten välttely on yllättävän helppoa/vaikeaa. :D

Ei me perkale ollakkaa :D Äijä oli oikeasti pohjosesta pohjosesta, tahtotavat nuo etelänvetelät pitää jo tätä perämeren aluetta Lappina.. No ei siinä kettää ja se siitä sitten että ei siitä sen enempää taas..

Varmaa ylikunto tulossa, kun tuntuu ettei meinaa palautua joka paikka seuraavaan reeniiin.. :( Tai sitte se on luulotauti ja väärät eväät..

Back
Ylös Bottom