Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs se elly täällä pauhaa? Ja pojat kiusaa vielä? Tuu sylkkyyn :haart:

Myös tässä taloudessa laatotetaan...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sain muuten äsken pikkasen rispectiä kun kersat siwalla huikkas mulle onko Himos hyvä? Pääsin pätemään sanomalla että on minulla on Honkarakenteen osake pohjoisrinnettä vastapäätä. Siitäkös alkoi semmonen supina ipanoitten kesken,"pohjoisrinnettä ooh"etc.:D Hauskoja kyl noi ipanat kun ne tulee tollain ihan estoitta tenttaamaan täysin tuntemattomia ihmisiä. Tuota sattuu meinaan yllättävän usein.

Wiikki, tulen! Ääni lähti näkemiin ja hirviä yskä. :s

Olenhan matematiikassa virtuoosi, mutta tämä yksi tehtävä / tunti ei lupaa kovin hyvää... Tulee vähäuninen yö.

Vilustakin tykkään :p

Tulee mieleen lukioajat, kun olin koulussa niin väsynyt, etten pystynyt tunnilla välillä pitämään pokkaa vaan nauroin opettajille päin naamaa hysteerisesti :)

Vilustakin tykkään :p

Moni muukin on tehnyt sen virheen.

Tulee mieleen lukioajat, kun olin koulussa niin väsynyt, etten pystynyt tunnilla välillä pitämään pokkaa vaan nauroin opettajille päin naamaa hysteerisesti :)

Noi teiniajan "hepuli"kohtaukset oli kyllä ihan ykkösiä. Ihan sama mitä teit ni vittu nauru vaa jatku, sitku katoit johki tiettyy frendii ni hajos aina aivan täysin.

Mulla on meidän äitin kanssa vähän erikoinen suhde.
Jos ollaan väsyneitä, niin voidaan vielä nykyäänkin nauraa naama rutussa joillekin ihan typerille jutuille.

<3

Mulla on meidän äitin kanssa vähän erikoinen suhde.
Jos ollaan väsyneitä, niin voidaan vielä nykyäänkin nauraa naama rutussa joillekin ihan typerille jutuille.

<3

Omalle mutsille ei oo tullu kyllä naurettua vuosiin, muutakun parikuukautta sitten, kun kerto mulle, että ihmisten on pakollista syödä perunaa ja leipää. Kun kysyin perusteluja niin sano, että "noku niitä on syöty niin kauan ja on niin yleisiä" kysyin että "Onko ihmisen myös pakko syödä karkkia, koska sitä syödään myös aivan helvetisti" Tuo vanhempien ihmisten perunamyönteisyys on kyllä jotain aivan järkyttävää, ensin syödään lounaalla 5 perunaa, sama päivällisellä ja sitten vielä iltapalaks esim. suolan kanssa kylmiä perunoita. Ite en syö keitettyä perunaa, vaikka se söis mut.

Mä sain tänään kirjaston kahviossa hepulikohtauksen. Siinä on huonoa se, että en saa enää ääntä ulos muuten, kuin joka 5. sekunti ulos tuleva vinkulelumainen inahdus :D Kuulostan usein hepulin partaalla ihan astmaan tukehtuvan lehmän ja vinkulelun sekoitukselta :D

Ei vaan iske toi, että jos nainen kuuntelee metallia, kiroilee, ottaa tatskoja, on insinööri jne..
:lol2: Naisellisuus on jotain ihan muuta, kuin noiden asioiden tekemättä jättämistä. Ei hyvää päivää jos sitä pitää johonkin pyllynpyyhkimisammattiin kouluttautua, tai ei ole naisellinen. :rolleyes: Insinöörit eivät ole kaikki mitään koneenrassaajia, varmaan puolet mun tuntemista ihmisistä on insinöörejä tai diplomi-insinöörejä ja tietokoneen ääreen siisteihin sisähommiin suurin osa taitaa päätyä. Mä en edes näe mitään sukupuolta sellaisessa hommassa.

Omalle mutsille ei oo tullu kyllä naurettua vuosiin, muutakun parikuukautta sitten, kun kerto mulle, että ihmisten on pakollista syödä perunaa ja leipää. Kun kysyin perusteluja niin sano, että "noku niitä on syöty niin kauan ja on niin yleisiä" kysyin että "Onko ihmisen myös pakko syödä karkkia, koska sitä syödään myös aivan helvetisti" Tuo vanhempien ihmisten perunamyönteisyys on kyllä jotain aivan järkyttävää, ensin syödään lounaalla 5 perunaa, sama päivällisellä ja sitten vielä iltapalaks esim. suolan kanssa kylmiä perunoita. Ite en syö keitettyä perunaa, vaikka se söis mut.

Niin, samperin Columbus mitä meni tekemään. Patata.

Hyvää naistenpäivää punttimimmeille!

Back
Ylös Bottom