Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On tää pakkis ihana, ihan sama mitä sanoo, niin aina on joku aukomasa päätänsä!

Hihi hihi.

Vilustakin tykkään :p
Tulee mieleen lukioajat, kun olin koulussa niin väsynyt, etten pystynyt tunnilla välillä pitämään pokkaa vaan nauroin opettajille päin naamaa hysteerisesti![]()
Mulla on meidän äitin kanssa vähän erikoinen suhde.
Jos ollaan väsyneitä, niin voidaan vielä nykyäänkin nauraa naama rutussa joillekin ihan typerille jutuille.
<3
:lol2: Naisellisuus on jotain ihan muuta, kuin noiden asioiden tekemättä jättämistä. Ei hyvää päivää jos sitä pitää johonkin pyllynpyyhkimisammattiin kouluttautua, tai ei ole naisellinen.Ei vaan iske toi, että jos nainen kuuntelee metallia, kiroilee, ottaa tatskoja, on insinööri jne..
Insinöörit eivät ole kaikki mitään koneenrassaajia, varmaan puolet mun tuntemista ihmisistä on insinöörejä tai diplomi-insinöörejä ja tietokoneen ääreen siisteihin sisähommiin suurin osa taitaa päätyä. Mä en edes näe mitään sukupuolta sellaisessa hommassa.Omalle mutsille ei oo tullu kyllä naurettua vuosiin, muutakun parikuukautta sitten, kun kerto mulle, että ihmisten on pakollista syödä perunaa ja leipää. Kun kysyin perusteluja niin sano, että "noku niitä on syöty niin kauan ja on niin yleisiä" kysyin että "Onko ihmisen myös pakko syödä karkkia, koska sitä syödään myös aivan helvetisti" Tuo vanhempien ihmisten perunamyönteisyys on kyllä jotain aivan järkyttävää, ensin syödään lounaalla 5 perunaa, sama päivällisellä ja sitten vielä iltapalaks esim. suolan kanssa kylmiä perunoita. Ite en syö keitettyä perunaa, vaikka se söis mut.
Taas se hihittelee siellä :D