Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei helvetti. Kyl tälle nyt tulee stoppi. Ehdottomasti.

Mitäs menit tökkimään rakkaudenkeppiäs paikkaan jonne se ei sun mielestä kuitenkaan kuulu. ;)

Jep, meillä on kivaa...päästään kiusimaan sua. :lol2:

No mä nyt kuitenkin olen kuitenkin mies niin vaistot vie. Sitä paitsi minkä mä sille voin että olen niin täydellinen ja mahtava ettei se pysty pitään näppejään erossa ja vonkaa? Mut seuraavaa kertaa ei kyl enää tule :rolleyes:

Ei kait tässä.. Ei tullu lähettyä messuille. Olitko ite? Saitko olla viikonlopun rauhassa naisilta?

En mäkään jaksanu raahautua messuille, menetys tuskin on kauheen mittava. Yllättävän rauhassa sain olla naisilta joo :D

Niin. Eihän sielä Hondalla mitään erityisiä uutuuksia tainnut olla :D Se on sitten ollut piilossa kun ei oo naiset repiny kappaleiks.

Tosta sun avatarista tuli mieleen että nyt ku oon kerran tyätön niin vois ottaa Ginga maratoonin joku päivä :D

Suosittelen maratoonia kovasti, ite katoin puolet tosta dvd-setistä nyt vkonloppuna ja aivan tajuttoman kovaa kamaa edelleen! :rock:

Itteä ois köyhänä alkanu vaan vituttamaan jos messuille ois eksynyt... Kämäselle kusiaiselle löytyis varmasti korvaaja mikäli opiskelijan lompakko antais myöten. Nyt taju veks, se o moro!

Joo köyhyys siellä ois vituttanu itse kutakin.. Mutta täytynee pistää dvd-setti pyörimään. Siinähän se huominen meneekin :)

Jep, meillä on kivaa...päästään kiusimaan sua. :lol2:

Onhan tää vaihtelua, yleensähän tässä ketjussa kiusataan Tipiä:evil:

Ruopii ne.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koira tuhauttelee ihan uskomattoman karmeita leijoja....

edit. Uudet pakkispipot on kyllä erilaisia ku mitä ne oli ennen. Täähän on hyvä. Olipa kiva että hukkasin edellisen! :)

Koira tuhauttelee ihan uskomattoman karmeita leijoja....

edit. Uudet pakkispipot on kyllä erilaisia ku mitä ne oli ennen. Täähän on hyvä. Olipa kiva että hukkasin edellisen! :)
Sellasia ne koirat. Nimim. "kokemusta on". Ääntä ei kuulu, mutta haju puhuu puolestaan.

Back
Ylös Bottom