Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^ tosiaan. oli mielenkiintoista tänään ajaa vitunmoisessa krapulassa kotio kun autossa varmaan 50 tyhjää kaljapulloa kilisemässä toisiaan vasten. voi jumalauta. KILINKILINKILIKUNKILIKUNKOLINKILINKILINKOLIN!!!!!!

damn, omasta mokasta johtu että oottelin pizzaa turhaa ku tilasin. soittelin äsken ja kysyin niitten perään ja sanoin- kaikki tiedot ookoo- taino, mitä sain hoonosta soomesta selvää ku tarkisteli niitä. katoin omia tietoja pizzaonlinesta ja huomasin puhelinnumeron olevan väärä(ennen ku varmistin saitille), tarkistin 2-3kertaa sen vielä.. laittavatkohan postissa laskun perässä..

Jee, sain yhteensä about £5 puntaa tippiä :) Mikä on todella harvinaista, koska yleensä tuolla köyhien opiskelijoiden yökerhossa ei saa penniäkään. Sain tipit tosin ensimmäisen 3h aikana, jolloin jaksoin vielä tanssia ja hymyillä ja heittää läppää. Loppuillasta olinkin ihan naama norsunvitulla kun asiakkaat olivat niin helvetin ärsyttäviä ja mulla oli huono olo ja vuosin (vuodin ?) räkää koko ajan :( Joku vatipää tilasi 2kpl tupla Southern Comfortia ja kolaa ja tuli takaisin vähän ajan päästä väittäen että ne maistui Fantalle tms. ??!! Laitoin ensin vahingossa pelkän yhden shotin viinaa ja lisäsin toisen shotin vasta sen jälkeen kun olin laittanut jonkun verran kolaa lasiin. Sekoitin juomat, mutta kuulemma tein väärin ja tämän virheellisen järjestyksen takia juoma maistui Fantalta (eikä muuten edes maistanut, maistoin itsekin) :confused: Ei jumalauta mitä pässejä taas liikenteessä...

Argh. Semmosta. Toivottavasti muiden yö on parempi.

semmonen 500 sivua vielä luettavaa kahta eri kirjaa. Ah ihanaa et on viikonloppu, ei nimittäin tällä hetkellä eroa mitenkään viikonpäivistä.:jahas:

Vittu mikä homma oli taas hankkiutua eroon tosta. Vihdoin oma koti ja oma rauha. No ainaki se oli omatoimisesti tiskannu sillä välin eilen ku kävin salilla :D

Vittu mikä homma oli taas hankkiutua eroon tosta. Vihdoin oma koti ja oma rauha. No ainaki se oli omatoimisesti tiskannu sillä välin eilen ku kävin salilla :D

Tällaisista ne "Tahdon"-tilanteet alkaa.. :D

No älä nyt saatana :D Vois antaa koko böönän olla tästä eteen päin.

Grillin setä pelasti Kairan sunnuntain. Olihan ystävällinen palvelu ja halvat hinnat.. Makukin kohdallaan. Nyt voi hyvillä mielin köllähtää rakkikoiran kans sohvalle. Onhan ollu hyvä vkoloppu, jäkistä, kavereita, asioiden asiallista hoitamista ja muuta sellaista. Jeejee. :)

Grillin setä pelasti Kairan sunnuntain. Olihan ystävällinen palvelu ja halvat hinnat.. Makukin kohdallaan. Nyt voi hyvillä mielin köllähtää rakkikoiran kans sohvalle. Onhan ollu hyvä vkoloppu, jäkistä, kavereita, asioiden asiallista hoitamista ja muuta sellaista. Jeejee. :)

Älä edes puhu grillistä... Mulla on terveellistä safkaa kaapit täynnä, mutta hyi yök en tahdo parsakaalia tai porkkanaa tai kanafileitä. Haluun jotain missä on paljon rasvaa ja lihaa :evil: Ja ranskiksia! Sellasia kihmuraisia missä on paljon grillimaustetta ja päällä kurkkusalaattia, ketsuppia ja valkosipulimajoa. Inhottavaa olla kipeenä kun on tällasia mielitekoja...

Asuisinpa vielä kotona. Pienenä äiti toi aina pikku pipiläiselleen sänkyyn kaiken mitä halusin ja piti aina huolta että mulla oli Fantaa/Jaffaa tarpeeksi. Jostain syystä se oli flunssajuoma.
Täällä kukaan ei tuo mulle yhtään mitään :(

"Annoin pikkusormen, se vei koko käden..." :D

Freestylers - Cracks (Flux Pavilion Remix) :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom