Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hihih mä shoppailin lentoja vaikka ei olisi pitänyt enkä olisi saanut. Mut tein sen silti! :)

Edit. Oho, kello on jo noin paljon. Pitää olla valmiina 6.30 aamulla, lähdetään tekemään jotain ja jotain mitä en tiedä ja sit viime hetken jouluostoksille. Ehkä ei pitäisi nukkua ollenkaan?

Naiset pilaa hyvät pakkislaiset ;)

Jos haluat pelata varman päälle etkä myöhästyä niin kannattaa juoda kahvia ja valvoa.

Meen mutsin kanssa, joten se herättää mut varmasti ja kiskoo ylös sängystä. Haluan kyllä rauhassa käydä suihkussa ja herätä, joten ehkä käyn keittämässä nyt vähän kahvia. En kyllä tajua miksi pitää lähteä niin aikaisin :jahas: Käydään tosiaan vaan joulushoppingeilla ja haetaan mun sisko kotiin (n.100km päästä).

Ei tule nukkumatti, joten jatketaan. -33 kiipii elohopea täällä, melkein siis lapin kesä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin se joulukin on kohta.

Laura%20Croft-Sexy%20Christmas.jpg

-27,8.

-22.9

Sairasta tällanen pakkastelu. En tykkää yhtään.

Hyvää Joulua Tepelle:joulu6:

Niin ja kaikille muillekin luokattoman huonojen videoiden ystäville.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
http://www.hypegirls.fi/etusivu.php

kaikkea sitä keksitäänkin. Tuolla luvataan naisille silikonitissit, jos niitä vastaan ottavat muutamaksi vuodeksi rintaansa jonkun yrityksen mainostatuoinnin ja sitten esittelevät sitä ja niitä tisuja jossain tilaisuuksissa. Mä en kyllä tahtoisi, että mun rinnoissani lukisi välttämättä esim. "Jyväskylän autovaruste Oy". :rolleyes:

Ihan mahtava mainosidea :D Jos olisin nainen ottaisin varmasti!

Back
Ylös Bottom