Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^ Ostan suomen kielen oppikirja, mun silmiin sattuu.

Onpas taas kovin laiska ilta. En vaan saa unta, varsinkin kun tiedän ettei huomenna ole yhtään sen kummoisempi päivä kuin tänäänkään. En kyllä ymmärrä, miten jotkut pystyvät asumaan maalla...

Oho paraskin puhuja, typotin itse! Eli siis OSTA. Vitsi miten noloa :(

^^ Ostan suomen kielen oppikirja, mun silmiin sattuu.

Onpas taas kovin laiska ilta. En vaan saa unta, varsinkin kun tiedän ettei huomenna ole yhtään sen kummoisempi päivä kuin tänäänkään. En kyllä ymmärrä, miten jotkut pystyvät asumaan maalla...
maalla on muuten nyt ihan helvetin tylsää:curs:
ruotsin kieli on perseestä.

:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
joo vos sitä mennä nukkumaan 7klo pitäs lähtee salille muuta kyytiä ei ole ja sali aukee 9klo:D:):jahas::curs:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU,,,,,,,,,,,,,,

Öitä öitä.

Ai että, tänään vielä kauheat 2 tuntia koulua ja KUNNON LOMA! :dance2::dance::puntti::rock:;):kippis1::joulu3:

Ottaakohan veli nokkiinsa, vihreet armeijan likaset, kovat ja ryppyset hanskat (varustelekasta tilauslahjana saadut) pistetty tyhjään geisharasiaan mikä on teipattu kunnolla umpeen?

+ on viä aivan vitun huonosti paketoitu :lol2:

Olen miettinyt. Silloin, kun kello on 23:59 on ilta sitten minuutin päästä onkin jo keskiyö, onko siinä mitää järkeä?

"Ilta on vuorokaudenaika päivän ja yön välissä. Vaikka käsite onkin subjektiivinen, yleensä illan katsotaan alkavan hämärän tai auringonlaskun tullessa, tai normaalin työpäivän päättyessä kello 18.00. Ilta jatkuu astronomiseen auringonlaskuun tai pimeän tuloon saakka. Usein illan myös käsitetään loppuvan kello 22.00 vaiheilla." -Wikipedia.

Ilta on ihmeellinen asia, joka yleensä kohoaa iltapäivästä tämän vajotessa pimeyteen. Ilta puolestaan laskee yöhön.
Yö on myös joku paska suomirock-yhtye. (Siis se OLI joskus jonkunnäköistä rockia, nykyään se on hädin tuskin tusinaiskelmää).
Yöllä useimmiten nukutaan. Sielunvihollisen kätyrit ja paheelliset ihmiset kuitenkin tekevät öisin tuhojaan Internetissä. Kaikki terveet ihmiset tuntevat yötä kohtaan suurta vastenmielisyyttä ja inhoa. Aamulla yö tuhoutuu päivänvalon tieltä ja Pelsepuupi menee takaisin helvetin syvyyksiin, joista hänen ei olisi pitänyt kuunaan lähteäkään, nyppimään persekarvojaan. Etenkin psykologit ovat olleet kiinnostuneita tästä teoriasta.hikipedia:D

Ei nukuta, ei. Tässä sitä valvotaan taas gekon kanssa, joka tuolla terraariossa pällistelee. On se hyvä, että joku on seurana. Ei vaan ole kovin puhuvainen kaveri.

Back
Ylös Bottom