Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ On erittäin hyvää luettavaa noi jekkuketjut mutta niissä saisi olla väh. 200 sivua niin sen lukeminen voisi kestää vähän enemmän kuin 5 minuuttia. :D

Mä nukuin iltakuuteen. Menin nukkuu yöllä joskus seittemältä. Tai aamulla pikemminkin.

Vähän sama.. ei oo mitään kalenterissa ollut viikkoon eikä tuukkaan ku vasta tammikuun ekan viikon jälkeen. On tää opiskelu tämmöstä :D

Ny nukkuu, vituttaa tarpeeks jo tuo ruotti (mihin tosin on luettu tasan 10min, koenumero on ilmeisesti 4-5).

Saakeli oli hedari illal, menin nukkuun joskus klo 00:00 ja heräsin äske ja nyt ei saa unta. Jos tässä hetken palloilis ja safkais ja sit uusiks nukkuun. :D

Moro.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
http://www.hypegirls.fi/etusivu.php

kaikkea sitä keksitäänkin. Tuolla luvataan naisille silikonitissit, jos niitä vastaan ottavat muutamaksi vuodeksi rintaansa jonkun yrityksen mainostatuoinnin ja sitten esittelevät sitä ja niitä tisuja jossain tilaisuuksissa. Mä en kyllä tahtoisi, että mun rinnoissani lukisi välttämättä esim. "Jyväskylän autovaruste Oy". :rolleyes:

Iltaa Pakkiksen möröille. Kaippa sitä tästä kohta joutais unille.

Siinä rentouttavaa tuutulaulua for boys and girls.

Niin on. Vuorokaudessa on ihan liian vähän tunteja. Kohta pitäis jo herätä ja internet on ihan kesken mulla nyt.

Ny nukkuu, vituttaa tarpeeks jo tuo ruotti (mihin tosin on luettu tasan 10min, koenumero on ilmeisesti 4-5).

Lukion ruotsi oli helppoa kuin heinänteko; koskaan en ole heinää tehnytkään, mutta kuitenkin.

Back
Ylös Bottom