Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs proteiinihormooneja Delgado on alkanut vetää..?

"Tänään" oon saanut vasta 2000 kcal verran ravintoa. En voi mennä nukkumaan, ennen kuin on 3-4 tonnia kasassa. Onneks huomenna ei tarvitse herätä ennen kymmentä :)

Onpas mahtavaa musiikkia!

No ajattelin kasvattaa parran, joten proteiinihormoonit tulevat tarpeeseen. Ei vaiskaan, ostin sen öljyn lisäksi jotain viherjauhetta, jota Faidra hehkutti blogissaan joskus aikoja sitten. Tuskin sen kokeileminen ainakaan pahaa tekee. Mä muuten aina välillä mietin, että mitä myyjä sanoisi lisäravinnekaupassa, jos menisin sieltä kysymään, että täältäkö niitä proteiinihormooneita saa. Vai kysytäänköhän sitä niiltä useinkin?

Tuli luettua legendaarista Salakerhoa taaksepäin aina kesään 2008 asti. Ne oli hyviä aikoja, kun olin vielä nuori ja nätti ja naiset pörräs ympärillä. Reinzell oli sekaisin, JL:llä oli käsittämättömän huono naismaku, Stander runkkasi mallityttöjen kuville ja Dinho toteutti homoseksuaalisuuttaan :haart:

^^ Aww, good ol' times! Nyt olette rumia, vanhoja runkkareita :(

Miksen mä ole ulkona? Miksen mä ole kännissä? Miksi päätin jäädä tekemään kouluhommia (joiden deadline on tammikuussa) sen sijaan että olisin lähtenyt juhlimaan ihanaa elämää?

Olen tyhmä.

Oltiin kämppiksen kanssa dokaamassa.Nyt meillä on 35+ milf kämpillä, tämä paha k/e?

Nyt on toivoton olo.

Lol. Ai tänne pitäs kirjottaa. No, kirjotetaan sitten: Miksi vitussa naiset saa miehen tuntemaan niin vitun paskalta?

Ei oo valkoihoisen hommia käyskennellä tuolla pihalla keuhkoputki tulehtuneena. Expendables pyörimään ja korkillinen konjamiinia lääkkeeksi, kampai!

Back
Ylös Bottom