Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pissattaa.

Ollaan samixii! Mä en kyl jaksa mennä vessaan. Mulla on seurapiirirakko.

E. Join myös hieman kaljaa (taas) ja oon nyt vähän päänsärkyinen (taas) ja väsynyt (taas). Kohta voisin mennä nukkuun, kun en enää keksi tekemistä internetseissä.

Kävin kaverin houkuttelemana rokkibaarissa 1.5h (1h liikaa) katsomassa jonkun bändin ilmaiskeikan. Ihan autolla ja selvinpäin oltiin. Joo-o.

Baarissa about 60 miestä ja ainoa lähellekään miestä muistuttava oli paikan portsari (onneksi oli tuttu ja jututti, pelasti mun illan).

Ei perkele. Ei oo mun paikkoja nuo. Ei sillä että mä mitään siellä olisin katsellut, mutta tulipa vaan todettua että on sitä ihmiset kyllä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin eri tyylisiä kuin minä. Ei siis yhtään samanlaisia. Ei yksikään nainenkaan ollut mun tyylinen vaan semmoinen joku rokkari/hipahtava tms. Kaikilla miehillä oli armylippistä, puuhelmiä ja kettinkejä, reisitaskuhousuja (mistä tykkään mut ei tossa yhteydessä), tennareita, huppareita, bändipaitoja, lävistyksiä, ihmeellisiä hiuksia (suurimmaksi osaksi pitkälettejä), käsissä jotain hiton rannehikinauhoja, ei hajusteita (ellei kaljan ja tupakan ja hien katkua lasketa). Monikaan näistä asioista ei ole huono asia mutta ne kaikki yhdessä = jotain Volbeatlapsia.

Parasta oli yksi tyyppi samassa pöydässä joka lohkaisi ehkä illan "hauskimman" jutun. Kun bändi oli hetken hiljaa biisien välissä, joku huusi että soittakaa sejasebiisi, niin tää huusi "soittakaa taksi!" :rolleyes: Siihen sitten sellaista aivovammaista virnuilua ja höhöttelyä. Ai että kun olikin hauskaa, suorastaan repesin. Not.

Okei mikä oli tarinan pointti? Ei mikään. Tää on yöthread ja mulla on tylsää.

Keppijumppaa, venyttelyä ja pienimuotoista hauistreeniä. Päälle kinkkisafkaa ja pakkiksen vahtausta. Ja palkka juoksee, yötyö on hienoa. Seuraavaksi vois alkaa vääntään opiskeluhommia nuuska huulessa.

Löysin eilen biljardipaikasta jonkun levykaupan avajaismainoslapun, jossa tarjoustekstien lisäksi oli pieni kuva käärmeestä. Käärme sanoi: "muista, että meillä ei ole mitään syytä valehdella sinulle tällaisessa asiassa senkin kakkapylly". Wtf? :lol2: Loistava mainos.

Juu, sehän se taisi olla. En kylläkään mennyt avajaisiin, vaikka siellä olisi kuulemma rinkeleitäkin ollut. Mut oonkin sit kai kakkapylly. :D

Joko on yö?

On taas sen verran tylsää, että voisi mennä nukkumaan. Muuten lukisin vaikka kirjaa, mutta kun mun taskulamppuni hajosi, ja mulla oli tapana lukea aina sen kanssa öisin Kingin kirjoja pimeässä peiton alla. Ei niinkään tunnelman vuoksi, vaan etten häiritsisi muita samassa huoneessa olijoita. Tosin olihan se kyllä hienoa. Pirun taskulamppu kun meni pettämään mut! Voisin vaihtoehtoisesti terrorisoida kavereita naamakirjan chatissa tai mesessä mutta eihän sielläkään ole ketään, paitsi yksi nörtti ala-asteelta, eikä mulla sille ole asiaa. Voi voi kurjuuksia. :D

Värjäsin partani ja kulmakarvani mustaksi ja nyt näytän ihan mustalaiselta :(
Kuukausi ja seitsemän päivää armeijaan lähtöön.
Tänään on firman pikkujoulut ja käyn ostamassa hienon paidan dressmannilta.
Adios

Back
Ylös Bottom