Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Däddärää!

Olisipa nyt hiukan olutta. Niin tai punkkua! Voisin juoda sivistyneesti pari lasillista. Miks aina perjantaina ja lauantaina tekee mieli kaljaa, vaikka se on mulle ihan sama, minä päivänä mä sitä joisin?

Hitto kun tuli otettua kofeiinipillerit vähän turhan myöhään salille mennessä. Kai se vähempikin olis riittäny. Uni ei tuu sitten millää. :(

Kolmas viikonloppu selvinpäin..huhhuh. Huomenna asiaan tulee korjaus perkele!

No ethän sä voi sanoo et kolmas viikonloppu selvinpäin, jos siis huomenna et ole selvinpäin. Ellet sitten tarkottanu, että kolme viikonloppua oot ollu jo selvinpäin. Ja tämä olis neljäs, jos olis.

No ethän sä voi sanoo et kolmas viikonloppu selvinpäin, jos siis huomenna et ole selvinpäin. Ellet sitten tarkottanu, että kolme viikonloppua oot ollu jo selvinpäin. Ja tämä olis neljäs, jos olis.

Huonosti ilmaistu juu. Kolme viikonloppua oltu jo selvinpäin.

ASSimg46d199913f568.jpg

Suklaata, vähän EU-lakia, miehen hoivaamista ja yöksi töihin. Tänään on eräs lukukauden suurimmista tapahtumista, joten töissä tuskin tulee olemaan tylsää... Harmittaa vähän et joudun olemaan sillä tiskin toisella puolella.

Back
Ylös Bottom