Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylmassa on se hyva puoli, ettei tartte maksaa itseaan kipeaksi ilmastoinnin takia... Nuo laitteet vetaa kuussa 300 taalan edesta sahkoa.

Iltaa Pakkiksen väki. Jokos Heatin kasi ärjyy? :)

No voi vittu. Eli ei. On ollu harvinaisen tuskasta. Kaikki mahdolliset osatoimitukset viivästyy, esim kannentiivisteitä oottelin talvella 3kk.
Tällä viikolla pitäis saada pakosarjat, ja sitten alkais olla startti lähellä.

Jos se nyt vaikka juhannuksen tienoilla olis jo liikenteessä, ehtis vähän ajaakin ennen talven tuloa:D

No voi vittu. Eli ei. On ollu harvinaisen tuskasta. Kaikki mahdolliset osatoimitukset viivästyy, esim kannentiivisteitä oottelin talvella 3kk.
Tällä viikolla pitäis saada pakosarjat, ja sitten alkais olla startti lähellä.

Jos se nyt vaikka juhannuksen tienoilla olis jo liikenteessä, ehtis vähän ajaakin ennen talven tuloa:D

No voi paska. Tollanen venttailu on kyllä todella perseestä kun et voi tehä muuta kun jäpittää paikoillaan ja odottaa että joskus jotain tapahtuu. Mistäs tulee pakosatsit? Lahteen sit kiesi näytille :D

No perskutarallaa, mutta hyvää iltaa! Mitäs yökyöpelit?

Niinpä, eipä siinä voi kun ootella...
Ne sarjat hitsataan mulla mittatilaustyönä, kun tuohon autoon ei oikein löydy sopivia. Tai semmosia joissa olis primäärien/kollektorien koot kohdallaan.
Ja muutenkin nuo amerikkalaisten bolt on-osat ei yleensä sovi ikinä kunnolla mihinkään.
Sen verran pitää hifistellä, että sarjat kiillotetaan, pitäis tulla suht sievät.

Lahteen asti ei uskalla vielä lupautua, kun motti ei ole ollut edes käynnissä:D
Jännäkakat housussa kun uutta konetta ekan kerran starttaa.
Onhan tuosta koslasta kuvamateriaalia täällä pakkiksellakin;)

Niinpä, eipä siinä voi kun ootella...
Ne sarjat hitsataan mulla mittatilaustyönä, kun tuohon autoon ei oikein löydy sopivia. Tai semmosia joissa olis primäärien/kollektorien koot kohdallaan.
Ja muutenkin nuo amerikkalaisten bolt on-osat ei yleensä sovi ikinä kunnolla mihinkään.
Sen verran pitää hifistellä, että sarjat kiillotetaan, pitäis tulla suht sievät.

Lahteen asti ei uskalla vielä lupautua, kun motti ei ole ollut edes käynnissä:D
Jännäkakat housussa kun uutta konetta ekan kerran starttaa.
Onhan tuosta koslasta kuvamateriaalia täällä pakkiksellakin;)

Tuleeko Marteliukselta? :D Kiiltävät pakosarjat on kyllä helvetin komeat. Tottunut niitä kattelemaan noissa mopoissa tosin yleensä.. No kunhan saat heinäkuun aikana liikkeelle ni riittää, kun mä en pääse liikkuu mihkään ennen sitä ku se kortti kuivumassa :lol2: Jaahas.. pitänee ruveta leikkii agenttia ja ettiä kuvasia :D

Ei tule sieltä, Jyväskylästä yks TIG-mestari tinaa ne. Kiillotetut on komeat ja halvat:lol2:

Kaira, sulla on nukkumaanmenoaika...:whip:

Eiiiiijjole :D Mä nukuin päiväunet niin voi vähä valvoskella. Huomenna työt alkaa vasta kolmen maissa niin ehtii kyl nukkua :D

Ooämgee, mulla alkaa kans kolmelta:wtf:
Mut joutais varmaan nukkumaan, juttujen laatu tuskin tästä paranee:D

KWP, syö toi XairaX....kermavaahdolla ja mansikoilla.

Ooämgee, mulla alkaa kans kolmelta:wtf:
Mut joutais varmaan nukkumaan, juttujen laatu tuskin tästä paranee:D

KWP, syö toi XairaX....kermavaahdolla ja mansikoilla.

Siis ou mai gaad, siis oikeesti hei, me ollaan NIIIIN samiksii! D44. Ja hei, mansikat ja kermavaahdot piti olla ihan mulle vaan itelleni yksinäni :D

Back
Ylös Bottom