Jotenkin kesä taitaa skippaa kokonaan tänä vuonna. Meinaan kohta alkaa päivät lyhenemään ja vittu tässä mitään kesää ole vielä edes ollut.Ulkona tuulee ihan homona ja vettä sataa. Suomen kesä on niin loistava!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin kesä taitaa skippaa kokonaan tänä vuonna. Meinaan kohta alkaa päivät lyhenemään ja vittu tässä mitään kesää ole vielä edes ollut.Ulkona tuulee ihan homona ja vettä sataa. Suomen kesä on niin loistava!
Iltaa Pakkiksen väki. Jokos Heatin kasi ärjyy?![]()
No voi vittu. Eli ei. On ollu harvinaisen tuskasta. Kaikki mahdolliset osatoimitukset viivästyy, esim kannentiivisteitä oottelin talvella 3kk.
Tällä viikolla pitäis saada pakosarjat, ja sitten alkais olla startti lähellä.
Jos se nyt vaikka juhannuksen tienoilla olis jo liikenteessä, ehtis vähän ajaakin ennen talven tuloa:D
Niinpä, eipä siinä voi kun ootella...
Ne sarjat hitsataan mulla mittatilaustyönä, kun tuohon autoon ei oikein löydy sopivia. Tai semmosia joissa olis primäärien/kollektorien koot kohdallaan.
Ja muutenkin nuo amerikkalaisten bolt on-osat ei yleensä sovi ikinä kunnolla mihinkään.
Sen verran pitää hifistellä, että sarjat kiillotetaan, pitäis tulla suht sievät.
Lahteen asti ei uskalla vielä lupautua, kun motti ei ole ollut edes käynnissä:D
Jännäkakat housussa kun uutta konetta ekan kerran starttaa.
Onhan tuosta koslasta kuvamateriaalia täällä pakkiksellakin;)
Jotenkin kesä taitaa skippaa kokonaan tänä vuonna. Meinaan kohta alkaa päivät lyhenemään ja vittu tässä mitään kesää ole vielä edes ollut.
Kaira, sulla on nukkumaanmenoaika...:whip:
Eiiiiijjole :D Mä nukuin päiväunet niin voi vähä valvoskella. Huomenna työt alkaa vasta kolmen maissa niin ehtii kyl nukkua :D
Ooämgee, mulla alkaa kans kolmelta:wtf:
Mut joutais varmaan nukkumaan, juttujen laatu tuskin tästä paranee:D
KWP, syö toi XairaX....kermavaahdolla ja mansikoilla.