:lol2:
Mä voisin toteuttaa samanlaisen videon vaikka heti, mutta mulla ei ole mitään koiranraksuja tai nameja minkä perässä voisin lattialla kieppua ;)
Heitä dildo lattialle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:
Mä voisin toteuttaa samanlaisen videon vaikka heti, mutta mulla ei ole mitään koiranraksuja tai nameja minkä perässä voisin lattialla kieppua ;)
Heitä dildo lattialle.
No ei toi mimmikään mikään huono ole..^ Toi on ihan tajuttoman hyvä biisi... :haart:

!!!savukkeelle!!!
Hiilarit generoi lisää nälkää, vhh-dieetti ei.Ihme fiilis paalla. Olin tassa kolme viikkoa low carb + EC stack dieetilla (Yhdysvalloissa saa efea laillisesti apteekista...). Alimmat vatsapalat nakyy nyt hyvin ja dieetin lopetukseksi paatin tanaan suorittaa kunnon tankkauksen ja huomenna sitten vetaa 5km alle 20min + rankka mave treeni paalle, jonka jalkeen sitten normalisoin syomisia. Tahan mennessa olen tanaan syonyt seuraavat: 6 isoa appelsiinia, papaya, paketti makaroneja, 1.5lbs jauhelihaa (noin 700g), 12kpl munia, paketti pekonia, laatikollinen salaattia, 5 suurta tomaattia, paketti leipaa, pussillinen sampyloita, 1lbs kalkkunaleiketta, pari lautasellista kaurapuuroa, hunajameloni, 2 itse leivottua korvapuustia ja 3 avokadoa. Edelleen on aivan jarkyttava nalka.
En tieda onko tama kehon tapa signaloida, etta pitaisi kayda hakemassa 26 tuuman pizza tassa lahistolla sijaitsevasta pizzeriasta. Ehka auttaisi myos efen lopetuksesta seuranneeseen hedariin... Vois ehka popata popcornit ja katsoa joku leffa. Taalla on siis viela hyvin aikaa, kun aurinko on vasta laskemassa... Ehka hedari loppuisi ja jaksaisi huomenna tehda jotain jarkevaa...
Ulkona tuulee ihan homona ja vettä sataa. Suomen kesä on niin loistava!
Hiilarit generoi lisää nälkää, vhh-dieetti ei.