Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kurtis Blow(job) tää on oikeaa hiphoppia:D

Jon Bon ja megginsit
skeba.gif

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ötyä.

Tässäpä yöpalaa. Suomipojilta taipuu myös tuo Venäjä. Tykkään kovasti.

KYPCK, eli suomeksi Kursk - Stalingrad

Katsoin juuri American Yakuzan... Leffaan oli ujutettu maailman ärsyttävin biisi ikinä.
Kaikki elokuvan nähneet voivat nyt siis taas fiilistellä tämän zipaleen tahtiin

Voi luoja kuinka paska tuo Jason X on... Kunnon Ö-luokan leffa... :rolleyes:

Ihme fiilis paalla. Olin tassa kolme viikkoa low carb + EC stack dieetilla (Yhdysvalloissa saa efea laillisesti apteekista...). Alimmat vatsapalat nakyy nyt hyvin ja dieetin lopetukseksi paatin tanaan suorittaa kunnon tankkauksen ja huomenna sitten vetaa 5km alle 20min + rankka mave treeni paalle, jonka jalkeen sitten normalisoin syomisia. Tahan mennessa olen tanaan syonyt seuraavat: 6 isoa appelsiinia, papaya, paketti makaroneja, 1.5lbs jauhelihaa (noin 700g), 12kpl munia, paketti pekonia, laatikollinen salaattia, 5 suurta tomaattia, paketti leipaa, pussillinen sampyloita, 1lbs kalkkunaleiketta, pari lautasellista kaurapuuroa, hunajameloni, 2 itse leivottua korvapuustia ja 3 avokadoa. Edelleen on aivan jarkyttava nalka.

En tieda onko tama kehon tapa signaloida, etta pitaisi kayda hakemassa 26 tuuman pizza tassa lahistolla sijaitsevasta pizzeriasta. Ehka auttaisi myos efen lopetuksesta seuranneeseen hedariin... Vois ehka popata popcornit ja katsoa joku leffa. Taalla on siis viela hyvin aikaa, kun aurinko on vasta laskemassa... Ehka hedari loppuisi ja jaksaisi huomenna tehda jotain jarkevaa...

Ihme fiilis paalla. Olin tassa kolme viikkoa low carb + EC stack dieetilla (Yhdysvalloissa saa efea laillisesti apteekista...). Alimmat vatsapalat nakyy nyt hyvin ja dieetin lopetukseksi paatin tanaan suorittaa kunnon tankkauksen ja huomenna sitten vetaa 5km alle 20min + rankka mave treeni paalle, jonka jalkeen sitten normalisoin syomisia. Tahan mennessa olen tanaan syonyt seuraavat: 6 isoa appelsiinia, papaya, paketti makaroneja, 1.5lbs jauhelihaa (noin 700g), 12kpl munia, paketti pekonia, laatikollinen salaattia, 5 suurta tomaattia, paketti leipaa, pussillinen sampyloita, 1lbs kalkkunaleiketta, pari lautasellista kaurapuuroa, hunajameloni, 2 itse leivottua korvapuustia ja 3 avokadoa. Edelleen on aivan jarkyttava nalka.

En tieda onko tama kehon tapa signaloida, etta pitaisi kayda hakemassa 26 tuuman pizza tassa lahistolla sijaitsevasta pizzeriasta. Ehka auttaisi myos efen lopetuksesta seuranneeseen hedariin... Vois ehka popata popcornit ja katsoa joku leffa. Taalla on siis viela hyvin aikaa, kun aurinko on vasta laskemassa... Ehka hedari loppuisi ja jaksaisi huomenna tehda jotain jarkevaa...
Hiilarit generoi lisää nälkää, vhh-dieetti ei.

Ulkona tuulee ihan homona ja vettä sataa. Suomen kesä on niin loistava!

näinpä! Joo ei kai se auta muuta kuin laittaa leffa pyörimään, tässä kipeenä oikeen pysty nukkumaankaan. :|

Hiilarit generoi lisää nälkää, vhh-dieetti ei.

Jep ja kun keho on aivan tyhja, niin en tieda miten verensokeri heittelee. Lisaksi kun tuon EC:n lopetti, niin sekin on hillinnyt nalkaa tassa pari viikkoa, joten ei edes muista kunnolla milta se tuntuu. :)

ps. onneksi taalla on sentaa paalle 30 astetta varjossa vaikka on jo ilta...

Back
Ylös Bottom