Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä threadissa ei näin alkuillasta, minun yöpala-aikaani, ole sioilla turvallista. Juuri tuossa makustelin puoli kiloa possua iltapalaksi ja kilon verran on vielä lisää uunissa paistumassa. Tosin tuosta pitäisi iso osa säästyä huomiselle.

Se possu on kuulostanut varmaan tältä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täältä yksi ääni kasslereille, koska kyllä kana tosiaan on vähän köyhää sapuskaa.

Kasslerit on kyllä hyviä. Varsinkin perunasalaatin kanssa. Nyt tosin kävi niin, että joudunkin syömään jauhelihakastikkeen ja spagetin jämät, koska en halua ruokaa roskiin heittää. Huomenna sitten herkuttelen Kasslerlihalla ja huuhdon ne alas maittavalla kolmos oluella.

Se possu on kuulostanut varmaan tältä?

Aika loistava nauru :D.

Nuo kilon paloina ja marinoituina kaupasta saatavat possut ovat jo varsin hiljaisia. Niiden aikaisemmista vaiheista onkin sitten vaikeampi sanoa mitään varmaan.

no niin. te pilasitte mun illan.
Älä nyt ole tuollainen. Päiväsi oli jo hyvä, niin ei kai enää illan voi olettaa jatkuvan samaan malliin ;). Ei vaan, tsemppiä siihen dieetillesi. Jälki on vakuuttavaa, mitä olen tullut blogiasi vakoilleeksi.

Kasslerit on kyllä hyviä. Varsinkin perunasalaatin kanssa. Nyt tosin kävi niin, että joudunkin syömään jauhelihakastikkeen ja spagetin jämät, koska en halua ruokaa roskiin heittää. Huomenna sitten herkuttelen Kasslerlihalla ja huuhdon ne alas maittavalla kolmos oluella.
Totta kyllä tuo, että ruokaa ei pidä turhaan heittää roskiin. Onneksi spagetti ja jauhelihakastikekin vievät kanasuikaleita vielä ihan huolella. Nyt alkoikin tehdä kovaa mieli spagettia ja jauhelihakastiketta.

Tuommonen mäkin olen naisten kanssa;) Minähän oon masiina, sexmachine!

Tuosta sitten perkaleen kovaa yöfiilistely musaa soimaan!

dogs-having-sex2.jpg

Parit piirakat tehty, ai että näyttää/tuoksuu hyvältä! Huomenna sit kumoten :dance2: Plus tietty valkosuklaa/mustikkaleivoksia pari pellillistä :D

Kujakoirat valvoo taas.

Tanttu senkin herkkuperse.

Ai Tantulla on herkullinen perse?? No sähän nää byyrdi beibeseni tiiät, nice ;)
Minen Tantun perseestä mitään tiiä, silleen oikeesti. Luulen vaan että herkkuja täynnä. Maistuu sille toi piiras ainakin näemmä.

Onneks ens vkolla kääntyy työvuorot, loppuu tämä yörienaus.
Mitä se siellä taas mussuttaa? :D Kuka rienaa ja ketä?

Back
Ylös Bottom