Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä threadissa ei näin alkuillasta, minun yöpala-aikaani, ole sioilla turvallista. Juuri tuossa makustelin puoli kiloa possua iltapalaksi ja kilon verran on vielä lisää uunissa paistumassa. Tosin tuosta pitäisi iso osa säästyä huomiselle.
Täältä yksi ääni kasslereille, koska kyllä kana tosiaan on vähän köyhää sapuskaa.
Aika loistava nauru :D.Se possu on kuulostanut varmaan tältä?
Älä nyt ole tuollainen. Päiväsi oli jo hyvä, niin ei kai enää illan voi olettaa jatkuvan samaan malliin ;). Ei vaan, tsemppiä siihen dieetillesi. Jälki on vakuuttavaa, mitä olen tullut blogiasi vakoilleeksi.no niin. te pilasitte mun illan.
Totta kyllä tuo, että ruokaa ei pidä turhaan heittää roskiin. Onneksi spagetti ja jauhelihakastikekin vievät kanasuikaleita vielä ihan huolella. Nyt alkoikin tehdä kovaa mieli spagettia ja jauhelihakastiketta.Kasslerit on kyllä hyviä. Varsinkin perunasalaatin kanssa. Nyt tosin kävi niin, että joudunkin syömään jauhelihakastikkeen ja spagetin jämät, koska en halua ruokaa roskiin heittää. Huomenna sitten herkuttelen Kasslerlihalla ja huuhdon ne alas maittavalla kolmos oluella.
Moi söpöliinit.
Parit piirakat tehty, ai että näyttää/tuoksuu hyvältä...
Tanttu senkin herkkuperse.
Minen Tantun perseestä mitään tiiä, silleen oikeesti. Luulen vaan että herkkuja täynnä. Maistuu sille toi piiras ainakin näemmä.Ai Tantulla on herkullinen perse?? No sähän nää byyrdi beibeseni tiiät, nice ;)
Mitä se siellä taas mussuttaa? :D Kuka rienaa ja ketä?Onneks ens vkolla kääntyy työvuorot, loppuu tämä yörienaus.