Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna viimonen pävä muutossa, sitten takas himpeen. Mitäs muiden pakkislaisten iltaan kuuluu?

Koeta nyt päättää oletko tissi vai persemies?

Henk koht ehkä enemmän tuo perse/sääri osasto kiinnittää huomiota.

Aika vähissä taitaa olla yön keskustelunaiheet...:lol2:

Ja sitten päivän turha tieto. Teksti lainattu toiselta sivustolta.

500x_zz05e4da85-550x812.jpg

Maxim-lehti julkaisi harvinaisia kuvia Imperiumin vastaiskun kuvauksista. Kuvissa ei sinällään ole mitään ihmeellistä, onhan näitä “on the set”-kuvia aina ollut. Mutta tässä paljastuu kuinka Tähtien sodan alkutekstit alun perin on kuvattu. Kyseessä siis ei ole ollut minkäänlainen liikkuva teksti tai teleprompteri vaan yksinkertaisesti kameraa on liu’utettu hitaasti taustalta valaistun tekstin yli. Tämä on sitten analogisella teknologialla syvätty avaruustaustaan. Ja lopputulos on mielestäni loistava, sen voi vilkaista tuosta videolta.

Ja tietenkin ikävä kyllä, myöhemmin kun leffat “remasteroitiin” tältä osin, koko tekstiosio toteutettiin uusiksi digitaalisella teknologialla. Kyllä pienoismallit ja analogia ovat ne, jotka toimivat tässä tapauksessa. Hus, nollat ja ykköset! Tästä muuten tulikin hyvä idea kuinka tehdä tekstitykset omaan leffaan!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ettikää mulle mistä saan gasparin myo fusionia muussa kuin suklaan, banskun tai mansikan makuisena. haluan jotain ihkunannaa cookiesin tai toffeen tms makuisena....

ettikää mulle mistä saan gasparin myo fusionia muussa kuin suklaan, banskun tai mansikan makuisena. haluan jotain ihkunannaa cookiesin tai toffeen tms makuisena....

Just tein tuossa iltapalan puolipurkkia ben&jerryn cookie doughtia, minttusuklaaheraa, maitoa ja jää murskaa. Nämä tehosekoittimeen ja nami nami!

Jos sitä painuis suosiolla nukkumaan. Tänään klo 14oo lakkiaisharkat ja lauantaina yo-juhlat, vois olla vähä päisn la-su yönä

sä tiiiät että oon dieetillä! sikasikasika!
Tässä threadissa ei näin alkuillasta, minun yöpala-aikaani, ole sioilla turvallista. Juuri tuossa makustelin puoli kiloa possua iltapalaksi ja kilon verran on vielä lisää uunissa paistumassa. Tosin tuosta pitäisi iso osa säästyä huomiselle.

sä tiiiät että oon dieetillä! sikasikasika!

mee kotiin niiden ben et jerryjes kaa

p.s. <3

ja jälkkäriksi tuosta vähän kaverin synttäreiltä väkisin mukaan annettua loistavaa mansikkakakkua! AAAHH:kuola: :kuola:

Mutta Head up high!

;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom