Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toivottavasti Helsingissäkin paistaa vkoloppuna niin pääsee kamujen kanssa terangille naamioimaan mattopainissa/nyrkkeilyssä saadut mustelmat rusketuksen sekaan :D

Ei vielä mitään kesämusaa, ehkä parin-kolmen vkon päästä.

Pyssykin on näköjään kaivettu naftaliinista....:rolleyes:

Jep,
Vuorokausirytmi ihan erilainen. Nyt pitää usein aamuisin mennä jo 07.00. Ei voi enää kukkua, kun pitääpi nukkua...

Pyssyllä se tuo runosuoni tullu esiin.:D

Tiu tau tulkku, hyvin luistaa
potkukelkka....
:D

Vedessä on kiva hillua, kun vesi hivelee
polvia...
:D

Aika väsynyttä. Tää lähtee tutimaan.

Ă–TYĂ„, kaikille.

Täällä ois tarjolla yks American Indians -kirja-arvostelu, yks Language Learning and Teaching -portfolio ja sit jotain tekstianalyysia... Tai sit voi vaihtoehtoisesti kirjottaa mulla erinomaisen korjatun version kandista.. Kaljapalkalla, pojat! Kuka lähtee leikkiin? Noh?!

Täällä ois tarjolla yks American Indians -kirja-arvostelu, yks Language Learning and Teaching -portfolio ja sit jotain tekstianalyysia... Tai sit voi vaihtoehtoisesti kirjottaa mulla erinomaisen korjatun version kandista.. Kaljapalkalla, pojat! Kuka lähtee leikkiin? Noh?!

Minä voin tehdä nuo ilmaseks, jos lupaat, että et tarkasta ennen palautusta

Minä voin tehdä nuo ilmaseks, jos lupaat, että et tarkasta ennen palautusta

Mä en tarkista niitä ennen palautusta, jos sä lupaat että pääsen jokaisen kurssin läpi! :D Jos haluat, voit käydä myös tekemässä mun italian kielioppitentin.. Mut sit sulla pitäis ehkä olla peruukki tai joku kaira-naamari... :D

Mä en tarkista niitä ennen palautusta, jos sä lupaat että pääsen jokaisen kurssin läpi! :D Jos haluat, voit käydä myös tekemässä mun italian kielioppitentin.. Mut sit sulla pitäis ehkä olla peruukki tai joku kaira-naamari... :D

En lupaa mitään. Voin mennä myös tekemään sen tentin, oon erityisen hyvä italiassa. Varsinkin kieliopissa. Meen sinne paperipussi päässä, johon on leikattu silmänreiät.

En lupaa mitään. Voin mennä myös tekemään sen tentin, oon erityisen hyvä italiassa. Varsinkin kieliopissa. Meen sinne paperipussi päässä, johon on leikattu silmänreiät.

No kelpaa. Ja toi paperipussi päässä on melkein kuin minä joka tapauksessa.. eihän sitä kehtaa kaupungilla kulkea ilman paprupussia...

No kelpaa. Ja toi paperipussi päässä on melkein kuin minä joka tapauksessa.. eihän sitä kehtaa kaupungilla kulkea ilman paprupussia...

Et niin, varsinkaan jos et ole lopettanut "no shampoo -challengea", koska siinä tapauksessa sun hiukset on rasvaiset ja haisee!11!11!

EDIT: näin ne ainakin tuolla kyseisessä threadissa väittävät

Et niin, varsinkaan jos et ole lopettanut "no shampoo -challengea", koska siinä tapauksessa sun hiukset on rasvaiset ja haisee!11!11!

EDIT: näin ne ainakin tuolla kyseisessä threadissa väittävät

No mut hei, se on kuitenki ekologinen paperipussi. Sellanen ruskee, ei oo kemiallisesti valkastu. Hajoaa metsiin kuin armeijan vihreät joukot! Aiemmin se pussi toimi goji-marjojeni säilöpaikkana.

Back
Ylös Bottom