Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
YöpärinääKyl viikonlopuks on luvannu jo hellettä ni pitää olla kesäfiiliksis ja antaa kierrosten nousta ja moottorin laulaa :dance2: Sitähän se kesä on parhaimmillaan.
http://www.youtube.com/watch?v=_NM7...22CF14B8E&playnext_from=PL&index=0&playnext=1Tämäkin vielä:wtf:Moi söpöliinit.
Ei vielä mitään kesämusaa, ehkä parin-kolmen vkon päästä.
Pyssykin on näköjään kaivettu naftaliinista....![]()
Jep,
Ei voi enää kukkua, kun pitääpi nukkua...
Pyssyllä se tuo runosuoni tullu esiin.:D
Mistä aiheesta?Tulkaa joku tekemään mun lopputyö että pääsen nukkumaan.
Täällä ois tarjolla yks American Indians -kirja-arvostelu, yks Language Learning and Teaching -portfolio ja sit jotain tekstianalyysia... Tai sit voi vaihtoehtoisesti kirjottaa mulla erinomaisen korjatun version kandista.. Kaljapalkalla, pojat! Kuka lähtee leikkiin? Noh?!
Minä voin tehdä nuo ilmaseks, jos lupaat, että et tarkasta ennen palautusta
Mä en tarkista niitä ennen palautusta, jos sä lupaat että pääsen jokaisen kurssin läpi! :D Jos haluat, voit käydä myös tekemässä mun italian kielioppitentin.. Mut sit sulla pitäis ehkä olla peruukki tai joku kaira-naamari... :D
En lupaa mitään. Voin mennä myös tekemään sen tentin, oon erityisen hyvä italiassa. Varsinkin kieliopissa. Meen sinne paperipussi päässä, johon on leikattu silmänreiät.
No kelpaa. Ja toi paperipussi päässä on melkein kuin minä joka tapauksessa.. eihän sitä kehtaa kaupungilla kulkea ilman paprupussia...
Et niin, varsinkaan jos et ole lopettanut "no shampoo -challengea", koska siinä tapauksessa sun hiukset on rasvaiset ja haisee!11!11!
EDIT: näin ne ainakin tuolla kyseisessä threadissa väittävät
No mut hei, se on kuitenki ekologinen paperipussi. Sellanen ruskee, ei oo kemiallisesti valkastu. Hajoaa metsiin kuin armeijan vihreät joukot! Aiemmin se pussi toimi goji-marjojeni säilöpaikkana.