Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On tullu taas lorvailtua koko päivä. Vituttaa kun ei saanu luettua yhtää. Ehkä oli virhe tulla porukoille viikonlopuks, kun on tenttejä. Lisäks vielä vittumaista pitää kiinni diettisafkoista kun tarjolla olis kaikkea mahollista hyvää.
Täysin sama juttu. Paitsi että en harrasta dieettejä. Mutta eipä täällä kyllä mitään hyvääkään tarjota.

Täälläkin dieettiä menossa karvan yli kuukauden jo. Mukavasti paino pudonnu kyllä, koht menee aamupaino jo alle 90kg :dance2: Mä oon jo tottunu tähän minimaaliseen safkan määrään.. Lähinnä huolettaa miten sitä saa taas ahdettua sitä ruokaa dieetin jälkeen isoja määriä
No mitäs Henki? Vieläkö sitä ollaan kovinkin vakavana vai joko punanen pallo on köytetty nenän päälle? :D
Meikä pääseekin kohta 90kg:n yli, hähää. Ja juu, vakavana tietysti. Mähän olen aina vakavasti otettavissa. Työtkin perkele alkaa maanantaina. Pitää alkaa heräillä aikaisin, saa nähdä miten retku kestää.

Dieetit on musta ruoan suhteen mukavaa aikaa. Ei tartte vetää safkaa parin tunnin välein oksennusrefleksiin saakka, ja toisaalta ei edes tule kunnolla nälkä kun vatsalaukku pienenee ja huolehtii proteiinin saannista. Henkisesti dieetit onki sitten vitumaisempia kun tuppaa voimatasot alenemaan kivasti nesteiden lähdön myötä. Lisätään vielä se, että kavereilta yms. saa kuulla vittuilua miten kuihtuu silmissä niin ei oo kivaa.