Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku urpo rupes tilittää mun vaatteista yökerhossa, oli hauskaa.
Parkway Drive, Despised icon ja winds of plague rokkas turun klubilla aikas hyvin!

Kylläpäs on mukava fiilis taas salin jälkeen nautiskella palkkaria... Kohta suihkuun rentoutuu ja sit miettii mitähän sitä tekis tän lauantai-illan :)

np. Lady Gaga - Paper Gangsta

Mites muilla? Vai onko kaikki jo jossain menossa?

Kait tuota matsia kattella ja ottaa rennosti. Tarviiko sitä muuta.

On tullu taas lorvailtua koko päivä. Vituttaa kun ei saanu luettua yhtää. Ehkä oli virhe tulla porukoille viikonlopuks, kun on tenttejä. Lisäks vielä vittumaista pitää kiinni diettisafkoista kun tarjolla olis kaikkea mahollista hyvää.

On tullu taas lorvailtua koko päivä. Vituttaa kun ei saanu luettua yhtää. Ehkä oli virhe tulla porukoille viikonlopuks, kun on tenttejä. Lisäks vielä vittumaista pitää kiinni diettisafkoista kun tarjolla olis kaikkea mahollista hyvää.

Täysin sama juttu. Paitsi että en harrasta dieettejä. Mutta eipä täällä kyllä mitään hyvääkään tarjota.

Täysin sama juttu. Paitsi että en harrasta dieettejä. Mutta eipä täällä kyllä mitään hyvääkään tarjota.

Mulla nyt on pieni kevätkiristely käynnissä. Ja jatkuva nälkäkin vielä niin hyvin vittumaista :D

Täälläkin dieettiä menossa karvan yli kuukauden jo. Mukavasti paino pudonnu kyllä, koht menee aamupaino jo alle 90kg :dance2: Mä oon jo tottunu tähän minimaaliseen safkan määrään.. Lähinnä huolettaa miten sitä saa taas ahdettua sitä ruokaa dieetin jälkeen isoja määriä :rolleyes:

No mitäs Henki? Vieläkö sitä ollaan kovinkin vakavana vai joko punanen pallo on köytetty nenän päälle? :D

Täälläkin dieettiä menossa karvan yli kuukauden jo. Mukavasti paino pudonnu kyllä, koht menee aamupaino jo alle 90kg :dance2: Mä oon jo tottunu tähän minimaaliseen safkan määrään.. Lähinnä huolettaa miten sitä saa taas ahdettua sitä ruokaa dieetin jälkeen isoja määriä :rolleyes:

No mitäs Henki? Vieläkö sitä ollaan kovinkin vakavana vai joko punanen pallo on köytetty nenän päälle? :D

Meikä pääseekin kohta 90kg:n yli, hähää. Ja juu, vakavana tietysti. Mähän olen aina vakavasti otettavissa. Työtkin perkele alkaa maanantaina. Pitää alkaa heräillä aikaisin, saa nähdä miten retku kestää.

Meikä pääseekin kohta 90kg:n yli, hähää. Ja juu, vakavana tietysti. Mähän olen aina vakavasti otettavissa. Työtkin perkele alkaa maanantaina. Pitää alkaa heräillä aikaisin, saa nähdä miten retku kestää.

Heh :D Mä nyt ajattelin hankkiutuu tästä läskimahasta eroon ja sit ruveta jahtaa 100kg rajapyykkiä :lol2: = Hankkia mahan takaisin :rolleyes:

Ärsyttää kun tänää nukuin ihan luvattoman pitkään.. Joskus kahentoista jälkeen könysin ylös. Möh. Huomenna kyllä ennen kymmentä ylös AINAKIN!

Hoho mä heräsin tänää jo seittemän jälkee vaikka ei ois ollu mitään syytä herätä siihen aikaan. Ei vaan jostain syystä nukuttanu.

Vois koittaa herätä huomenna kaheksalta!!! Nyt vois nautiskella iltarahkan ja lähtee sit pyörähtää autolla kaupungilla ja käydä sit abcilla kaupassa.. Jos vaikka joku lähtis abcille "kahveelle".

Kyllä tässä vaiheessa iltaa täytyy jo vakavasti ryhtyä suunnittelemaan nukkumaan menoa. En oo selvästikkään mikään yöeläjä :D

Dieetit on musta ruoan suhteen mukavaa aikaa. Ei tartte vetää safkaa parin tunnin välein oksennusrefleksiin saakka, ja toisaalta ei edes tule kunnolla nälkä kun vatsalaukku pienenee ja huolehtii proteiinin saannista. Henkisesti dieetit onki sitten vitumaisempia kun tuppaa voimatasot alenemaan kivasti nesteiden lähdön myötä. Lisätään vielä se, että kavereilta yms. saa kuulla vittuilua miten kuihtuu silmissä niin ei oo kivaa.

Dieetit on musta ruoan suhteen mukavaa aikaa. Ei tartte vetää safkaa parin tunnin välein oksennusrefleksiin saakka, ja toisaalta ei edes tule kunnolla nälkä kun vatsalaukku pienenee ja huolehtii proteiinin saannista. Henkisesti dieetit onki sitten vitumaisempia kun tuppaa voimatasot alenemaan kivasti nesteiden lähdön myötä. Lisätään vielä se, että kavereilta yms. saa kuulla vittuilua miten kuihtuu silmissä niin ei oo kivaa.

Hyviä pointteja. Tosin mulla ei ole kavereita jotka vittuilis mistään saliin/dieettiin liittyvistä asioista :D

Back
Ylös Bottom