Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tis is hjuumor :D Kauhean huono lukee jotain 300-sivuista kirjaa ku silmät seilaa kuin varislaulussa konsanaan.. ihan silivatiseilaa lallallaaaa...

Mä tykkään olla kuumeessa. Tulee jotenkin euforinen olo.

No siis siin vaihee ku päästään sinne ihan mukaville lukemille välillä 39-40 niin on kohtuullisen levyttelevä fiilis. Ei tartte edes yrittää olla elossa, saa luvallisesti nauttia kuolemaa lähentelevästä fantastisesta euforiakosenytoli.... :D

Työ ootta ihaa ootoja. Huomenna vaan 5h työpäivä wuhu! Sit salille pitkästä aikaa. Nyt vois kiskoo iltapalaa.. Mitäs muut? Muuta kun pyörii munasillaan ympäri tupaa :D

No minen munasillaan pyöri, minä pyörin vittusillaan. Muhaha. Kauhean levoton ilta tällä tolppa-apinalla tänään... :D

Nojooooo. Täällä päin on ollu tapana sanoa että ollaan munasillaan vaikka ois vitullisiakin messissä :D Perkele, ei tullu Leidi Kakan koko levy. Pari biisiä vaan :dance2:

Niin no munasillaan minäkin yleensä sanon olevani.. kauhean kätevää ja ihanan pehmeä sana. Muljahtaa kivasti suussa...

Joo o. Munasillaan olemisesta tuli mieleen että nyt kyllä maistuis sauna. Mut ei. En omista. No jos viikonloppuna pääsis kaverille saunoo..

Just tänään on meidän sauna pesty. Tulis puhtaat löylyt vaan en taida uskaltaa mennä. Kuitenkin alkais huippaamaan ja sitte sattuis Juhaa taas leukaan..

np. Bad Romance :dance2: Musta on tullu ihan outo. Joskus vuosi sitten en ois voinu kuvitellakaan kuuntelevani mitään poppihitti-iskelmää. No mikäs siinä..

Joo mä oon ihan rusina. Hyvää syntymäpäivää.

Kiitoksiakiitoksia. Tosin on tässä nyt vielä reilu kolme viikkoa :D Henki kuullostaa vakavalta? Onko vanheminen noin paha juttu? Mut ei hätää, onneks Lady Gaga ja Britney on meitä wanhuksia varten :dance:

Joo mä oon vakavoitunut. Koitan päästä eroon pellen maineesta. Voi tehdä tiukkaa.

Toi voi muuten olla vakava juttu joillekki. Hankala muuttaa ihmisten käsityksiä jne.. Jos nyt tosissaan olit.

np. Lady Gaga - Monster Emmä tiiä. Jotenki näissä on vaan jännä fiilis näissä Gagan veisuissa..

Tästä Black Eyed Peasin Meet Me Halfway -biisistä tulee mieleen joku toinen veisu, joku paljon vanhempi.. Mutta vaikka Josen rattaat miten sanoo klik klik klik niin en saa päähäni..

Back
Ylös Bottom