Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

SPOL kuittaa vartiosta hyi vittu mikä väsymys päällä torstaina ehkä kotiin e-luokan papereilla selän ansiosta mahtava fiilis viimeiset 2 vkoa vetäny kolmiolääkkeitä ja koomaillut vaan tuvassa vapautuksien ansiosta... mahtava fiilis NOT..

tätä yötä säestää: Mötlëy Crüe - shout at the devil

Aika väsyneeltä näyttää täälläkin eikä ihme,joutaa menee nukkuu takas.Jostai syystä alko valvottamaanajapoikkesin katsoo meininkiä!

Menin kymmeneltä illalla nukkumaan ja heräsin...kolmelta. Viiden aikaan oli pakko nousta ylös, kun ei tullu enää uni. Mul on vissiin stressi. Tän viikon aikataulut on niin kamalat, reissua reissun perään ja hulluna asioita hoidettavana. Ootan niin paljon sunnuntaita, kun saa nukkua myöhään.

PAKKO olla joku pakkislainen tuo Toni tuossa Treffit pimeässä. Kalju = check. Käy salilla ahkerasti = check. Pakkislainen = check. :D

GG, sossu taas kussut tuet. Eipä näkyny 4. päivä, eikä tänäänkään. Ei muuta, mutta alkaa safka loppumaan ja vuokra on maksamatta. Vittu jes.

GG, sossu taas kussut tuet. Eipä näkyny 4. päivä, eikä tänäänkään. Ei muuta, mutta alkaa safka loppumaan ja vuokra on maksamatta. Vittu jes.

Ei siellä kaupassa ruokaa olekaan, niin etpä menetä mitään.

Ei siellä kaupassa ruokaa olekaan, niin etpä menetä mitään.

haha, LOL. Kiitos, piristit paskaa päivää. :D

PAKKO olla joku pakkislainen tuo Toni tuossa Treffit pimeässä. Kalju = check. Käy salilla ahkerasti = check. Pakkislainen = check. :D

Mä mietin IHAN samaa! Mut en kyllä edes samassa kaupungissa asuvana muista jätkää ollenkaan. Yleensä noi kaljut, harteikkaat miehet tuppaa kiinnittämään mun huomion, mutta en oo kyllä kohdannu sit ilmeisesti tätä kyseistä jantteria.

Mä mietin IHAN samaa! Mut en kyllä edes samassa kaupungissa asuvana muista jätkää ollenkaan. Yleensä noi kaljut, harteikkaat miehet tuppaa kiinnittämään mun huomion, mutta en oo kyllä kohdannu sit ilmeisesti tätä kyseistä jantteria.
Ai niin, unohdin ihan kokonaan tän jutun. Ensimmäisenä tuli mieleen, että kaikkeen sitä ihmiset itseään työntää. Tuttu veijari siis. Tässä kaupungissa törmääminen on nykyisellään melko haastavaa :)

Mikähän helvetti näissä koneissa on kun jää aina jumiin? Ei luulis olevan vaikeeta vain irrottautua ja pistää kii. Mut vittu ei, olen interwebin uhri.

Mää kans!

Täss' sitä vaan vielä kukutaan, vaikka herätys on puoli kahdeksalta. Huh huh..

Minkä vitun takia Renkomäen (Lahdessa) ABC:n kauppa ei ole enää ympäri vuorokauden auki? :curs: Oli ennen niin kätevä hakea yöpalaa sieltä. Ei taida olla mitään kauppaa tai kioskia auki tällä hetkellä?

Örgh. Täällä kans koneella jumissa. Taino, tulin justiinsa himaan mut ei voinu mennä nukkuu suoraan vaan piti tulla kyttää Pakkista hetkeks :dance:

Back
Ylös Bottom