Et sä yksin ole. Päikkärit valvottaa. :(
No voe. Mua sentää valvottaa työ. Eli saan jopa palkkaa tästä valvomisesta. Kyl mä silti olisin mielummin omassa pehmeässä sängyssä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et sä yksin ole. Päikkärit valvottaa. :(
No se. Loppuu vain netistä lukeminen kesken :D Vois vaikka laitella nukkumaan..No voe. Mua sentää valvottaa työ. Eli saan jopa palkkaa tästä valvomisesta. Kyl mä silti olisin mielummin omassa pehmeässä sängyssä.
^ No mee nuQ.
Molempiin letkoihin oli osunu miespuolista väkeä ja saattoi olla kohtuu koominen näky kun aika pysähtyy, kukaan ei aja minnekään, päät kääntyy ja kuola valuu :D Ilmeisesti kolmannessa rivissä oli naisia tai eivät vaan nähneet tätä brunettia kun herättivät sitten töötillä että vihreät on palanu jo jonkun aikaa :D Jos kyseinen brunetti tunnistaa tästä itsensä niin tiedoksi, että toi on jo liikenneturvallisuuden vaarantamista :DTänään huomas, että kevät on tosiaan tulossa! Ajelin alkuillasta salille ja pysähdyin Trion kohdalla liikennevaloihin. Kahdella kaistalla oli ihan mukavat letkat autoja jonossa. Sitten yht´äkkiä pyytämättä ja täytenä yllätyksenä Trion ovista tulee aivan syntisen seksikäs nainen vähintäänkin "keväisissä" vaatteissaMolempiin letkoihin oli osunu miespuolista väkeä ja saattoi olla kohtuu koominen näky kun aika pysähtyy, kukaan ei aja minnekään, päät kääntyy ja kuola valuu :D Ilmeisesti kolmannessa rivissä oli naisia tai eivät vaan nähneet tätä brunettia kun herättivät sitten töötillä että vihreät on palanu jo jonkun aikaa :D Jos kyseinen brunetti tunnistaa tästä itsensä niin tiedoksi, että toi on jo liikenneturvallisuuden vaarantamista :D
Heh :D Kylhän tuol kylällä rupee olee jo ihan mukavan näkösiä naaraita. Taino, sanotaanko että mukavan näkösissä vaatteissa mukavan näkösiä naaraita :lol2: