Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En pahemmin tänä vuonna jääkiekkoa oo seurannu, mutta eikös hpk oo pakko voittaa tää matsi? Voi syntyä baaris kunnon tappelut jos sielä on vihasia faneja kunnon kännis.. :D

On pakko voittaa. No pakko se on sinne baariin Turkulaisena mennä kun en lippujakaan saanut, saa paremman tunnelman ainakin.

Lähdit Amsterdamiin dyykkaamaan? :D

Tavallaan joo :D No ei, vieraat vaan jattavat jalkeensa kaikenlaista tavaraa mita siivotessa sit loytaa.

Tekee prkleesti mieli BK:n purilaisia... Koitan poistella rasvaa kehosta ja eksyin Burger Kingin sivuille pällistelemään. Virhe! :D

Tekee prkleesti mieli BK:n purilaisia... Koitan poistella rasvaa kehosta ja eksyin Burger Kingin sivuille pällistelemään. Virhe! :D

Vähän tekis mullakin mieli kaikennäköstä :D Pari päivää vielä kituuttas kunnolla niin perjantaina tiedossa kunnon mättöpäivä.

Tänää oli sit selkä- ja hauispäivä. Kyllä teki gutaa.. Pitää nyt viel kysellä viisaammilta tuola toisessa threadissä teinkö kaiken pitkin vituraa vai en :rolleyes: Missäs kaikki luuhaa ku on niin hiljasta? Ette kai oo elämää hankkinu? :eek:

Tulipa nukuttuu päikkärit viidestä asti... ja nyt heräsin.... ei tarvi vissii haaveilla nukkumisesta tänä yönä :D ja kuudelta herätys :wall:

Hohhoijjakkaa, jospa sitä painuisi unten maille.

Oli tänään (tai siis eilen) takassa tuli, joten nyt näkyy olevan sisällä lämmintä +23.
Pihalla on -0,5.
Ja loppuviikosta sitä lämpöä vasta onkin, kun olis tarkotus tinata rosteria TIGillä.
Siinähän ne tärkeimmät.

ulkona oli +16 astetta tänään.
Taidan käydä huomenna liput Ilosaarirockiin.

Ei kait tässä mitään normaalista poikkeavaa. Aika komee kuutamo näkyy olevan.

Oot siis ihan kuutamolla. Kovin yllättävää.

e:
ulkona oli +16 astetta tänään

Joo, vallan lämmintä oli. Kävin niin kuumana lenkilläkin et uskaltauduin loppumatkan kulkee toppi päällä. Kesä, kesä, kesä...

Viimeksi muokattu:
No ei varsinaisesti ole ihan eka kerta.

Nyt kutsuu sänky. Pidä pode kioski pystyssä.

Hyvät yöt. Ja en mie tollasta vastuuta voi ottaa. Oon jo vastuuhoitaja täällä päässä. Tää on Vitskun heiniä. Viiiitskuuuu...

Hmm. Musta tuntuu et oon ihan yksin tääl. Sniff.

Hyvät yöt. Ja en mie tollasta vastuuta voi ottaa. Oon jo vastuuhoitaja täällä päässä. Tää on Vitskun heiniä. Viiiitskuuuu...

Hmm. Musta tuntuu et oon ihan yksin tääl. Sniff.
Et sä yksin ole. Päikkärit valvottaa. :(

Back
Ylös Bottom