Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa jaa.. en tiedä koska sitä viittiis mennä taas salille, viime viikon ti viimeks olin ja sit tuli pari päivää pakkolomaa ku rinta oli aika paskana ja sit ku aattelin mennä salille niin tulinki kipeeks, nyt eka kuumeeton päivä, et en tiedä pitäiskö sitä jo huomenna mennä rehkimään :D

Huomenta, vapaa päivä niin aattelin nukkua hieman pitenpään. Oli vain pikku pikku ongelma tossa aamulla. Olin nukkunut korvatullppien kanssa, ja olin kait unessa jotenkin raapinut oikeata korvaa ja tulppa oli uponnut korvakäytävään niin paljon että ei saanut sormilla pois. Onnksi Leatherman Squirt pelasti tästäkin pinteestä, pihdeillä ronkkimaan korvaa ja tulihan se pirulainen ulos lopulta. :D

Jaa sulla on leatherman squirt korvatulppia varten :hyvä:

Edit: tuli mieleen tosta tos vuosia sitte alaasteella yks poika oli tutkiksellu ruuvia ja oli päättäny työntää sen korvansa sisälle.. sitä sitte ei sieltä millään saatu pois ja poika joutu sairaalaan :D

Jaa sulla on leatherman squirt korvatulppia varten :hyvä:

Edit: tuli mieleen tosta tos vuosia sitte alaasteella yks poika oli tutkiksellu ruuvia ja oli päättäny työntää sen korvansa sisälle.. sitä sitte ei sieltä millään saatu pois ja poika joutu sairaalaan :D

lol :D

Huh huh.. kävin just paskalla, kyllä sai karjua! :lol2:

Joo, tiiäks mäki kävin äsken paskalla! Unohdin vaan raportoida siitä pakkikselle, täytynee ensi kerralla muistaa, että saan viestimäärää kasvatettua.

ediT: :lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:

Joo, tiiäks mäki kävin äsken paskalla! Unohdin vaan raportoida siitä pakkikselle, täytynee ensi kerralla muistaa, että saan viestimäärää kasvatettua.

ediT: :lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:

Nooh.. Ihan vaan ku ei nyt muutakaan tekemistä näin kipeänä oo, tylsyyttäni kommentoin tänne kaiken mahollisen mitä mieleen tulee. En nyt mitenkään viestimäärää yritä kasvattaa...

Mä ainaki sanon suoraan että juttelen Pakkikselle ku ei oo muutakaan sosiaalista elämää. :lol2:

Joo ei mullakaan pahemmin sitä oo :D, mutta nyt parina päivänä tullu vietettyä vähän vielä enemmän aikaa täälä ku normaalisti että ei mun kommentit nyt aina noin järjettömiä oo..

Tän ketjun ainoa tarkotushan on kasvattaa viestimäärää ja sitä kautta virtuaalipippeliä, sehän nyt on selvääkin selvempi homma.

Katsonko pelin kotona vai menenkö baariin? Tps-Hpk

Back
Ylös Bottom