Jaa jaa.. en tiedä koska sitä viittiis mennä taas salille, viime viikon ti viimeks olin ja sit tuli pari päivää pakkolomaa ku rinta oli aika paskana ja sit ku aattelin mennä salille niin tulinki kipeeks, nyt eka kuumeeton päivä, et en tiedä pitäiskö sitä jo huomenna mennä rehkimään :D
Huomenta, vapaa päivä niin aattelin nukkua hieman pitenpään. Oli vain pikku pikku ongelma tossa aamulla. Olin nukkunut korvatullppien kanssa, ja olin kait unessa jotenkin raapinut oikeata korvaa ja tulppa oli uponnut korvakäytävään niin paljon että ei saanut sormilla pois. Onnksi Leatherman Squirt pelasti tästäkin pinteestä, pihdeillä ronkkimaan korvaa ja tulihan se pirulainen ulos lopulta. :D
Jaa sulla on leatherman squirt korvatulppia varten :hyvä:
Edit: tuli mieleen tosta tos vuosia sitte alaasteella yks poika oli tutkiksellu ruuvia ja oli päättäny työntää sen korvansa sisälle.. sitä sitte ei sieltä millään saatu pois ja poika joutu sairaalaan :D
Jaa sulla on leatherman squirt korvatulppia varten :hyvä:
Edit: tuli mieleen tosta tos vuosia sitte alaasteella yks poika oli tutkiksellu ruuvia ja oli päättäny työntää sen korvansa sisälle.. sitä sitte ei sieltä millään saatu pois ja poika joutu sairaalaan :D
Nooh.. Ihan vaan ku ei nyt muutakaan tekemistä näin kipeänä oo, tylsyyttäni kommentoin tänne kaiken mahollisen mitä mieleen tulee. En nyt mitenkään viestimäärää yritä kasvattaa...
Joo ei mullakaan pahemmin sitä oo :D, mutta nyt parina päivänä tullu vietettyä vähän vielä enemmän aikaa täälä ku normaalisti että ei mun kommentit nyt aina noin järjettömiä oo..
En pahemmin tänä vuonna jääkiekkoa oo seurannu, mutta eikös hpk oo pakko voittaa tää matsi? Voi syntyä baaris kunnon tappelut jos sielä on vihasia faneja kunnon kännis.. :D