Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo varmasti, tuo nyt on vaan eniten pistäny silmään tuo trolli ku kuitenki aika lyhyt tää mun historia pakkotoistolla.... :D
Jos haluat hyvät naurut niin kahlaa tää triidi läpi.
kadonneiden patukoiden metsästys
Jumaleissön, lahdessa on tullut semi-takatalvi, pihalla nurmikkoa peittää lumikerros.
2pac vipit maksuun ni rupee paukkuu sarjaennätykset ihan uudella tavalla :whip:
Jos haluat hyvät naurut niin kahlaa tää triidi läpi.
kadonneiden patukoiden metsästys
Jumaleissön, lahdessa on tullut semi-takatalvi, pihalla nurmikkoa peittää lumikerros.
Jaa Vindi on kotinurkilta. Eli LaHest iliman mitään hienoja dee-kirjaimii :D
Joo en taida edes alottaa.. skippasin vaan vipalle sivulle ja joku jätkä siellä oli pistäny viestin "joo luin just nuo kaikki 96 sivua läpi" .... vähän turhan pitkä urakka mulle.. ja jos aloittaisin sen lukemisen niin sitten varmaan lukisin ne 90sivua .....:whip:

Mistähän johtuu ku kurkkukin on aivan yli kuiva niinku sinne heittetäis jotain hiekkaa koko ajan ?![]()

Onko nenä tukossa? Jos on niin hengität suun kautta ja tämän takia nielu kuivuu. Simple ain´t it?![]()
No ohan se vähä ollu, mut ainakin näin päivisin oon nenän kautta yrittäny hengittää et en tiiä jos sit yöllä on se suu ollu auki ... ihmettelin vaan ku tää on jo kyllä next levelin suun kuivuminen.... aivan perseestä ku yhtä niinku kala kuivalla maalla .. ei ees juominen mitää auta ... :curs:
Koita juoda jotain haaleaa tai melko lämmintä juotavaa, teetä tai mehua, vois helpottaa. Mikäli röörit on todella tukkoiset niin kaada laakeaan astiaan kiehuvaa vettä ja vedä pyyhe pääsi päälle hupuksi ja hengittele sitä höyryä. Pitäis röörit aueta.
aivan kauhee päivä ollu... tuli vissin maitoa juotua liian paljo ku kauhee paskahätä nyt.. laktoosiinterelanssi vai mikä lie mul on.... :DEi taida koko talos teetä olla :D Kahvia oon kyllä litkiny päivät pitkät normaaliin tapaan, mut pistin nyt vetta kiehumaan ja koitan jotain kuumaa juoda ja höyryäkin taidan kokeilla..joskus kun sairaalaan jouduin niin tuo höyry autto kyl tosi hyvin....aivan kauhee päivä ollu... tuli vissin maitoa juotua liian paljo ku kauhee paskahätä nyt.. laktoosiinterelanssi vai mikä lie mul on.... :D
Vai juotko kahvia maidolla? Ittellä vetää vatsan pahemmin pyörälle kun haminan asemakaava.
Voi saatana tota sukpaapatukka threadiä. Saa nähä mitä uusia käänteitä siinä tulee ku oon vasta alkupuolella :D
Voi saatana tota sukpaapatukka threadiä. Saa nähä mitä uusia käänteitä siinä tulee ku oon vasta alkupuolella :D
Jaha! te jätkät sit pakotatte mutkin alkaan lukeen tota ketjua.....
Hyvää iltaa.