Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2pac vipit maksuun ni rupee paukkuu sarjaennätykset ihan uudella tavalla :whip:

Joo varmasti, tuo nyt on vaan eniten pistäny silmään tuo trolli ku kuitenki aika lyhyt tää mun historia pakkotoistolla.... :D

Jos haluat hyvät naurut niin kahlaa tää triidi läpi.
kadonneiden patukoiden metsästys

Jumaleissön, lahdessa on tullut semi-takatalvi, pihalla nurmikkoa peittää lumikerros.

2pac vipit maksuun ni rupee paukkuu sarjaennätykset ihan uudella tavalla :whip:

No on ne ihan mukavasti tähän asti noussu.. 2 viikkoa oon nyt treenannu 2 jakosella ja nousi kyllä yllättävän paljo tulokset.. esim prässiin tuli sellaanen 50+kg ja vinopenkki kp 5kiloa lisää per kp... mave nous 25+kg .... en tiiä sit johtuuko se siitä että 4 jakosella vedin itteni aina aivan puhki.. jalkatreenin jälkeen viikon jalat kipeenä aina ku paskallekkin yritin istua niin oli aivan yli vaikeeta... nyt ku kaksjakonen käytös niin on kyll mukava ku paikat ei kauheesti kipeiks tuu... :D

Edit: mut pitää kyl homatta vippi ......

Jos haluat hyvät naurut niin kahlaa tää triidi läpi.
kadonneiden patukoiden metsästys

Jumaleissön, lahdessa on tullut semi-takatalvi, pihalla nurmikkoa peittää lumikerros.

Joo en taida edes alottaa.. skippasin vaan vipalle sivulle ja joku jätkä siellä oli pistäny viestin "joo luin just nuo kaikki 96 sivua läpi" .... vähän turhan pitkä urakka mulle.. ja jos aloittaisin sen lukemisen niin sitten varmaan lukisin ne 90sivua .....:whip:

Jaa Vindi on kotinurkilta. Eli LaHest iliman mitään hienoja dee-kirjaimii :D

Tottakai :D, kävi tos yksi päivä aika hauskasti. Mahtihousun kanssa pelailtiin ja tuli puheeksi että mistä on kotoisin. No molemmat asutaan lahessa (;)) ja ollaan oltu samassa lukiossa. On se maailma pieni mesta.

Joo en taida edes alottaa.. skippasin vaan vipalle sivulle ja joku jätkä siellä oli pistäny viestin "joo luin just nuo kaikki 96 sivua läpi" .... vähän turhan pitkä urakka mulle.. ja jos aloittaisin sen lukemisen niin sitten varmaan lukisin ne 90sivua .....:whip:

On oikeasti aika härö triidi, ota vaikka iltalukemiseksi.

Mistähän johtuu ku kurkkukin on aivan yli kuiva niinku sinne heittetäis jotain hiekkaa koko ajan ? :kakka:

Edit: joo pitänee tuo ketju joskus kahlata läpi.. varmaan huomenna jos on vielä surkee olo ... tuo vähä ylimääräistä ärsykettä tähän kuumeeseen ku mulla on koira joka o tottunu aina vinkumaan ku sen pitää paskalle tai kuselle päästä ja sitte se kans aina silloon alottaa sellasen kauheen ulinan jos se näkee ikkunasta ulkona jonku muun koiran tai eläimen.. no kuiteski se tuolla ikkunalla yleiseen tapaansa etsi koiria ja sit alko kuulumaan se ihana ulina ku ikkunan aivan vieres istu jänö .... seuraavan kahen tunnin aikana piti varmaan 15 kertaa käyttää koiraa ulkona :D ei kauheen mukavaa kuumees .....

Mistähän johtuu ku kurkkukin on aivan yli kuiva niinku sinne heittetäis jotain hiekkaa koko ajan ? :kakka:

Onko nenä tukossa? Jos on niin hengität suun kautta ja tämän takia nielu kuivuu. Simple ain´t it? :)

Onko nenä tukossa? Jos on niin hengität suun kautta ja tämän takia nielu kuivuu. Simple ain´t it? :)

No ohan se vähä ollu, mut ainakin näin päivisin oon nenän kautta yrittäny hengittää et en tiiä jos sit yöllä on se suu ollu auki ... ihmettelin vaan ku tää on jo kyllä next levelin suun kuivuminen.... aivan perseestä ku yhtä niinku kala kuivalla maalla .. ei ees juominen mitää auta ... :curs:

No ohan se vähä ollu, mut ainakin näin päivisin oon nenän kautta yrittäny hengittää et en tiiä jos sit yöllä on se suu ollu auki ... ihmettelin vaan ku tää on jo kyllä next levelin suun kuivuminen.... aivan perseestä ku yhtä niinku kala kuivalla maalla .. ei ees juominen mitää auta ... :curs:

Koita juoda jotain haaleaa tai melko lämmintä juotavaa, teetä tai mehua, vois helpottaa. Mikäli röörit on todella tukkoiset niin kaada laakeaan astiaan kiehuvaa vettä ja vedä pyyhe pääsi päälle hupuksi ja hengittele sitä höyryä. Pitäis röörit aueta.

Voi saatana tota sukpaapatukka threadiä. Saa nähä mitä uusia käänteitä siinä tulee ku oon vasta alkupuolella :D

Koita juoda jotain haaleaa tai melko lämmintä juotavaa, teetä tai mehua, vois helpottaa. Mikäli röörit on todella tukkoiset niin kaada laakeaan astiaan kiehuvaa vettä ja vedä pyyhe pääsi päälle hupuksi ja hengittele sitä höyryä. Pitäis röörit aueta.

Ei taida koko talos teetä olla :D Kahvia oon kyllä litkiny päivät pitkät normaaliin tapaan, mut pistin nyt vetta kiehumaan ja koitan jotain kuumaa juoda ja höyryäkin taidan kokeilla..joskus kun sairaalaan jouduin niin tuo höyry autto kyl tosi hyvin.... :hyper: aivan kauhee päivä ollu... tuli vissin maitoa juotua liian paljo ku kauhee paskahätä nyt.. laktoosiinterelanssi vai mikä lie mul on.... :D

Ei taida koko talos teetä olla :D Kahvia oon kyllä litkiny päivät pitkät normaaliin tapaan, mut pistin nyt vetta kiehumaan ja koitan jotain kuumaa juoda ja höyryäkin taidan kokeilla..joskus kun sairaalaan jouduin niin tuo höyry autto kyl tosi hyvin.... :hyper: aivan kauhee päivä ollu... tuli vissin maitoa juotua liian paljo ku kauhee paskahätä nyt.. laktoosiinterelanssi vai mikä lie mul on.... :D

Vai juotko kahvia maidolla? Ittellä vetää vatsan pahemmin pyörälle kun haminan asemakaava.

Vai juotko kahvia maidolla? Ittellä vetää vatsan pahemmin pyörälle kun haminan asemakaava.

Just kävin paskalla.. ei kyllä kauheen kaunista kuunneltavaa ollu.. on jo useamman vuoden tota kahvi litkiny maidon kans mut tänään sitte hurjistuin syömään pari kolme murolautasta maidon kera ja tietty piti maidotkin sitten lopuks vetästä huuleen ..... :D

Telkusta hävis signaali tai se on heikko. No, netissä notkutaan sitten. Welho molemmat, milloinkahan tää netti pätkäsee? Vois kait sitä mennä lukemaan. Aloin tuon Waltarin Mikael Karvajalan urakoimaan.

Hyvää iltaa.

Back
Ylös Bottom