Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vindicaff ja ephermal oisitte tullu aiemmin onlineen täälä riehu vuosisadan trolli ...... :D en tiiä sit saiko jo bannit ainaki näytti et aika monta viestiä oli jätkältä poistettu ...:whip:

Joo vissiin.. mua jo varotettiin, mutta tietty piti erehtyä kattomaan pätkä :evil:

Jos oikein muistan niin leffa sai niin paskat arvostelut, että Tanskassa elokuvateatterit kieltäytyivät näyttämästä koko leffaa. :D
Noo saavutus sinänsä.
Tuo on muistaaksrni valittu yhdeksi huonoimmista elokuvista koskaan. Zombieleffat on yleensä ihan hyvä, mutta tätä leffaa pitää ampua päähän. Useasti! Jos katsot kokonaan, niin olet kova jätkä.

Saanko mitalin, olen kattonut kyseisen leffan kokonaan :D

vindicaff ja ephermal oisitte tullu aiemmin onlineen täälä riehu vuosisadan trolli ...... :D en tiiä sit saiko jo bannit ainaki näytti et aika monta viestiä oli jätkältä poistettu ...:whip:

ai fuuuuuuzzz vai mikä olikaan? Kaverilla oli kyll painavaa sanaa :D LOL

Tyypäk opettelee nyt tavuttaa ensin :D Mitäs tääl on trollailtu?

ai fuuuuuuzzz vai mikä olikaan? Kaverilla oli kyll painavaa sanaa :D LOL

Haha joo vissiin.. kävin oikeen sen käyttäjältä kattoos sen kaikki postaukset, oli kyllä niin naurettavaa luettavaa et oli pakko.. olisin lähettänykin sille vähä viestiäkin jos olisi vielä onlines ollu mut ei ... :lol2:

Tyypäk opettelee nyt tavuttaa ensin :D Mitäs tääl on trollailtu?

Joku fuuuuzzzz tms. Kaveri kertoi muunmuassa olleensa nuorisovankilassa ja penkkas sängyllä missä oli wc-istuin ja 20 kiloo ulostetta. Penkkaus ennätys kyseisellä häiskällä oli 170000 kg / 1 tms. Älyvapaata paskaa sanon minä, joutuhan ton kaiffarin yks treadi tonne salaisiin kansioihinkin.

Jou, se oli tuo fuuuuzzz. Kaveri kertoi muunmuassa olleensa nuorisovankilassa ja penkkas sängyllä missä oli wc-istuin ja 20 kiloo ulostetta. Penkkaus ennätys kyseisellä häiskällä oli 170000 kg / 1 tms. Älyvapaata paskaa sanon minä, joutuhan ton kaiffarin yks treadi tonne salaisiin kansioihinkin.

Mä arvasin se sen treeniohjelma? heti tuli mieleen että nyt meni salaisiin kansoihin ku ketju poistettiin....

Edit: pitäis tuo vippi kyllä ostaaaa.....

Joku fuuuuzzzz tms. Kaveri kertoi muunmuassa olleensa nuorisovankilassa ja penkkas sängyllä missä oli wc-istuin ja 20 kiloo ulostetta. Penkkaus ennätys kyseisellä häiskällä oli 170000 kg / 1 tms. Älyvapaata paskaa sanon minä, joutuhan ton kaiffarin yks treadi tonne salaisiin kansioihinkin.

Eikös se ollu niin että se penkkas sitä sänkyä?

Siellähän se makoilee. Vois ottaa testiin kyseisen ohjelman. Mites muuten tuupäkki, peliä tänää? :)

Ai olikse se tyyppi minkä ketjun nimi oli joku "APUA!" tai vastaava ja siel oli sen ohjelmat ja muuta? :D Hajoilin sitä kyllä ainakin perkelesti eilen :lol2:

Ai olikse se tyyppi minkä ketjun nimi oli joku "APUA!" tai vastaava ja siel oli sen ohjelmat ja muuta? :D Hajoilin sitä kyllä ainakin perkelesti eilen :lol2:

Kyllä vain oli kyll melkosta komediaa. :D

Just se.. vähä mua ärsytti käskin veljen tulla äkkiä kattoon, mut se ketju oli jo poistettu ... :(
Ne sen tän päiväset jutut oli kans aikamoista kuraa... :D

Ei kauheesti huvita tänää.. selkä paskana, kuumetta ja vituttaa.... en edes fuzzille ehtiny päätä aukoa :rolleyes:

Meh, been there - done that. Selkä ja kuume paranee aikanaan. Vitututs lähtee samalla. :kippis1:
Nyt marssin sauhuille.

Oli pakko käydä Vippi-puolelta lukee sitä threadii! :lol2: :lol2: Ihan loistavaa settiä ku katoin sitä ohjelmaa tarkemmin :D

Kulki muuten treeni tänään ihan uskomattoman hyvin vaikka dieetillä ollaan ja paino tippuu koko ajan.. Sarjaennätykset paukku melki joka liikkeessä :whip:

Oli pakko käydä Vippi-puolelta lukee sitä threadii! :lol2: :lol2: Ihan loistavaa settiä ku katoin sitä ohjelmaa tarkemmin :D

Kulki muuten treeni tänään ihan uskomattoman hyvin vaikka dieetillä ollaan ja paino tippuu koko ajan.. Sarjaennätykset paukku melki joka liikkeessä :whip:

Jos joku kokoaa kyseisen hepun kaikki viestit ja pistää ne sinne salaisiin kansiohin niin varmasti ostan vipin heti ... tän vuoden parhaat naurut kyllä sain tänään.... :lol2::lol2:

Edit: Joo mä en nyt dietillä kyllä oo, mutta alkuviikosta mullakin sarjaennätykset paukku aika rajusti, kyllä ottaa päähän kun nyt sitte oon taukoa joutunu pitäää ....

Jos joku kokoaa kyseisen hepun kaikki viestit ja pistää ne sinne salaisiin kansiohin niin varmasti ostan vipin heti ... tän vuoden parhaat naurut kyllä sain tänään.... :lol2::lol2:

Edit: Joo mä en nyt dietillä kyllä oo, mutta alkuviikosta mullakin sarjaennätykset paukku aika rajusti, kyllä ottaa päähän kun nyt sitte oon taukoa joutunu pitäää ....

On tuolla salaisissa kansioissa kaikkea muutakin häröä. :D

Back
Ylös Bottom