Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moi! Rytmi on hyvä, juomat kylmässä ja sauna kuumana. Itse valmiiksi vaatteiden alla alasti saunakunnossa.

Rytmi on alasti, kalja saunakunnossa ja vaatteet kylmänä. Excellent! :thumbs:

Nyt se on lähdettävä kikkelipyykille! Ei se vielä retkuksi tee jo vähän renttuillaan, jos joku muuta väittää niin terve vaan! Munanlaukasu alustoja ei ole messissä, joten lähdetään löylyille kera kaverini ginin!

Rytmi on alasti, kalja saunakunnossa ja vaatteet kylmänä. Excellent! :thumbs:

Oli se vaan mukava käydä saunan jälkeen munasillaan röökillä ja pyörähtää kukkerspalli hyisessä hankessa! Nyt on puhdas mies, niin puhdas että melkein neitsyestä kävisi:hyper:

Oli se vaan mukava käydä saunan jälkeen munasillaan röökillä ja pyörähtää kukkerspalli hyisessä hankessa! Nyt on puhdas mies, niin puhdas että melkein neitsyestä kävisi:hyper:

No en uso!! No en en!! :D Siekö muka....pah...

huomentaaa... energiaa täys ja pitäs vielä nukkumaan mennä.:kippis1:

Voi saaaatana mitkä mökki keissit, itse olin suht kunnolla. :D Kaveri sammu niin penetroin häntä pullolla perseeseen ja laitoin käytetyn kortsun takataskuun, voi vituttaa aamulla kun mahlat taskussa!

MAHTAVA ilta! :D

Jahas, mä varmaan kuolen tähän tautiin. Koitin viinaa, tervaa ja saunaa, mutta mikään ei auttanut :( Tosin korvasin viinan yhdellä oluella, joten ehkä siinä meni pieleen? Huomenna vois koittaa vaikka jekkushotteja.

Back
Ylös Bottom