Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ON NIIN HIENOO VETÄÄ KÄTEEN, ON MULLA hanskat roudarin BBB) Vois nukkuakki B)=

Ötyä.

ötyää

Kiitos VR.

Joutuu koko viikon kulkemaan aamulla koululle noin tunnin aikaisemmalla junalla koska seuraavalla myöhästyy. Ihanaa herätä viideltä!:curs:(huomennakin)

Terske!

Tästä pojille ja miksei tytöillekin HC-musaa!

Tää jää päähän soimaan:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mäpäs teen just mokkapaloja :) Fiksua ajankäyttöä ottaen huomioon et kello 12 pitäis olla tenttisalis. Mut täs yölueskelen ja kauhiasti alkoi tekemään mieli, niin sitten sorruin.

Mäpäs teen just mokkapaloja :) Fiksua ajankäyttöä ottaen huomioon et kello 12 pitäis olla tenttisalis. Mut täs yölueskelen ja kauhiasti alkoi tekemään mieli, niin sitten sorruin.

Mokkapalat on niin legendaarinen jälkkäri ettei mitään rajoja! Niitä on joka tupareissa ja kaikissa partyissä ympäri maan:D

Mutta eipä oo kyllä tullu syötyä niitä moneen vuoteen...

Mokkapalat on niin legendaarinen jälkkäri ettei mitään rajoja! Niitä on joka tupareissa ja kaikissa partyissä ympäri maan:D

Mutta eipä oo kyllä tullu syötyä niitä moneen vuoteen...

Tervetuloo vaan! Taisin kyl kusta kuorrutteen..... Nimittäin vaikka noita on kaikkialla ja ne on tosi iisei tehdä, niin en oo itse koskaan tehny! Ja oon vähän huono kuorrutteiden ym litkujen kans :(

Mietin et tekee kyl hyvää linjoille tehdä tollasii tähän aikaa. Pelkäs kuorrutteen tomusokerissakin jo 800 kcal :)

edit. eiku 1200kcal..... auts :D Sen takii niitä varmaan onkin lähinnä partyissa, eikä sinkkujen yksinäisissä illoissa.

Tervetuloo vaan! Taisin kyl kusta kuorrutteen..... Nimittäin vaikka noita on kaikkialla ja ne on tosi iisei tehdä, niin en oo itse koskaan tehny! Ja oon vähän huono kuorrutteiden ym litkujen kans :(

Mietin et tekee kyl hyvää linjoille tehdä tollasii tähän aikaa. Pelkäs kuorrutteen tomusokerissakin jo 800 kcal :)

edit. eiku 1200kcal..... auts :D Sen takii niitä varmaan onkin lähinnä partyissa, eikä sinkkujen yksinäisissä illoissa.

Kiitos vaan, mutta taidan pysytellä riisi/kana/rahka -linjalla;)

Hirveitä khälöripommeja kyllä. Mättöpäivälle ehkä, mutta en ite ala tekeen, se on aivan varma:D Minen käytä keittiössä muuta kuin paistinpannua ja kattilaa + tietenkin mikroa:hyper:

Back
Ylös Bottom