Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaha, huominenkin menee armottoman ripulin kourissa kämpillä faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkk

ainakin vaikuttaa siltä.

Viimeksi muokattu:
Nuqqumassa pitäis jo olla, jännittää toi huominen työ haastattelu, saa nähdä miten käy.

Joo kaikki vituttaa, ja onhan tässä jo kohta tunti oltu 19v.

Yön hittibiisi on Aqua - Lollipop.

Joo kaikki vituttaa, ja onhan tässä jo kohta tunti oltu 19v.

Kyl muakin vituttais, jos oisin vasta 19. Siis vittu 19!! :hyper: Vanhana se elämä vasta alkaa, kuule. Voi kun olisin syntynyt kolmekybäsenä, tämä se on elämää!

p.s. Onnea.

Iltoja. Olipahan taistelu, että sai koneen taas toimimaan. Prkeleen windowsin auto update heitti jotkut paskat ajurit koneelle -> ei kuvaa :wall:

Ja iltoja. Aamuvuoro, mihin mä taas lupauduin.. :wall:

Moneenkos pitää mennä? Toissa päivänä olin iteki vähän koomassa kun 50min unilla aamukuuteen kylmävarastolle :P Ei seuraava päiväkää herkkuu ollu kiitos sikarokotteen :D Onneks lauantaihin asti vapaata

Moneenkos pitää mennä? Toissa päivänä olin iteki vähän koomassa kun 50min unilla aamukuuteen kylmävarastolle :P Ei seuraava päiväkää herkkuu ollu kiitos sikarokotteen :D Onneks lauantaihin asti vapaata

No ni, nyt oon sekasin päivistäki.. piti kalenterista tarkistaa :D (ja koska tänään on vasta torstai, pääsen hakemaan sen salikortinki). Yövuoron jäljiltä nukuin pitkään ja tiistaina heräilin siinä klo 17 aikoihin, ei nukkuttu ku ei väsyttänykkään, keskiviikkona vuoro 7-15, siinä sitte nukahdettiin noin klo 22 tuolille (eli valveilla oloa n.29h, laskinko oikein :wtf:) ja heräilin 01 eli muutama tunti sitte ja töihin pitäis lähtee 6 aikaan.

Juu ei hirveen tervettä.. Hirveesti ihmisillä saikkua ja muuta motivaation puutetta niin lupauduin tuurailemaan, tää viikko 48h ja ens sitte 70h. Kyllä vielä (ja toivottavasti) jaksaa ku on nuori :)

http://www.youtube.com/watch?v=8Zbuv6pcseA

Back
Ylös Bottom