Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sormettaa

ja varmaan samalla toinen teistä työntää bidee suihkun letkua sen anaaliin ja täyttää lämpimällä vedellä. Sit ku ei mahu enempää, laittaa peukun tulpaks ja alkaa panee samalla. Sit ku se tulee ni ottaa peukun pois ja tavallaan molemmat tulee, työtn samalla sormettaessa ja runkatessa. KAIKKI TULEE!!!! Melkoiset orgiat :P

Kuulostaa mun fantasialta!

En tiedä moniko tämän on jo keksinyt mutta, oman pienen maailmani mullisti keksintöni hyvänä iltapalana/välipalana:

Ohjeet:

Kulhoon 200g raejuustoa, purkki ehrmannia ja pari ruokalusikallista vaikka jotakin hilloa. A'VOT!

Näyttää lähinnä mansikkapirtelölle utta ei ole häävi makunautinto.
Se on aika tuhti setti koska tuosta tulee ihan normaali ruokalautasellinen safkaa, ettei kannata vetää juuri ennen nukkumaan menoa.
Tälläisessa kuormassa on jo protskujakin rapiat 60g :)

Nyt kaikki joukolla koittamaan, antoisia makunautintoja! T: Kokki kolmonen

En tiedä moniko tämän on jo keksinyt mutta, oman pienen maailmani mullisti keksintöni hyvänä iltapalana/välipalana:

Ohjeet:

Kulhoon 200g raejuustoa, purkki ehrmannia ja pari ruokalusikallista vaikka jotakin hilloa. A'VOT!

Näyttää lähinnä mansikkapirtelölle utta ei ole häävi makunautinto.
Se on aika tuhti setti koska tuosta tulee ihan normaali ruokalautasellinen safkaa, ettei kannata vetää juuri ennen nukkumaan menoa.
Tälläisessa kuormassa on jo protskujakin rapiat 60g :)

Jaa miksei hyvää maitoprodea ennen nukkumaan menoa?

Hei hei hei. Eipäs julkaista reseptejä Kokki Kolmosen nimissä

Vstaote: Itsehän en käytä lisäravinteita.

Saatioho: Suokaa ateeksi T: Kokki kaksisataakolmetoista

Born to lose: Pistä sitte vaikka marjoja tai tms sekaan. Unohtui mainita että itse käytän MUMMON tekemää hilloa mihin ei ole lisätty mitään.

Ihan samoja ravinteita kyllä niissäkin on.

Totta tuokin, mutta tuota "mun" mössöä joutuu pistellä paaaaljon enemmän jos haluaa saavuttaa saman tason kuin vaikka tässä maitoprodessa. (Eikä normaali ruoka pääse tuskin koskaan yhtä "ravintorikaaksi" kuin lisäravinteet.)

Jotenkin olen vain omaksunut sen että kaurapuurolla mennään, enkä edes kaipaa lisäravinteita. Tätä ihmettelen itsekkin :D

Totta tuokin, mutta tuota "mun" mössöä joutuu pistellä paaaaljon enemmän jos haluaa saavuttaa saman tason kuin vaikka tässä maitoprodessa.

Jotenkin olen vain omaksunut sen että kaurapuurolla mennään, enkä edes kaipaa lisäravinteita. Tätä ihmettelen itsekkin :D
No eipä toi 200g raejuustoa ja purkki ehramia kyllä paljon ole.

No ei... Mutta tollasen setin vedän joka ilta niin siinä tulee jo puolet päivittäisestä proteinien saannista, jos oletetaan että pitäisi saada 2g painokiloa kohden protskua päivässä.

200g Raejuustoa (en muista merkkiä) = n. 40g proteinia.

250g ehrmannia (eli yks purkki) = jotain 20g proteinia.

Toi Maikkarilla oleva chatti muija (Iida, tumma) on just sellanen akka, jota itse ei jaksais katsoa hetkeäkään. Jotain niin epänaisellista siinä on. Hirveen voimakkaat mielipiteet ja sellanen nainen joka näyttää olevan vittumainen koko ajan. Varmaan just raivoaa miehille minkä ehtii, kun ei jotain ymmärrä tai saa tahtoaan läpi.

Piu. Peruutin tänään lumipenkkaan.

Back
Ylös Bottom