Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jatkuva energiajuomien ja kahvin lipittely kostautui tänäkin yönä ja yöunet jäi lyhyeksi. Nukahdin kyllä jo ennen kymmentä kun olin niin puhki. Ja heräsin 04:30 aivan pirteenä. Pesin hiukset ja nyt raapustelen gradua. Menee kai tää tällasellakin päivärytmillä, mut ehkä vähän pitäs rajottaa tota kofeiinimäärää mikä päiväsaikaan menee kurkusta alas et jaksais. Olen kierteessä. Nukun huonosti ja piristän itteeni kofeiinilla jonka johdosta nukun vieläkin huonommin. Ja tarvitsen enemmän kofeiinia ja....

Tuttua. Siinä vaiheessa, kun syke huitelee sadan paikkeilla levossa, tulee minullekin mieleen, että ois varmaan syytä rajoittaa.

mitäs porukoilla suunnitelmissa tänään illall? mulla kaljaa ja sikaria

Jos sitä ottas 1-2 olusta, nyt kun vuoden vaihteen jälkeen alkaa kunnon treeni. Niin ei passaa ottaa...

E. enkä mä nyt muutenkaan mitenkään humalan hakusesti oo ikinä juonu. Ihan seuraks oon joskus ottanu, viimme kerrasta onki yli puolivuotta :rock:

peruskoulun loppuminen oli kyllä hauskaa aikaa :D mutta sit ku lukio alko ni ei ollukkaa enää hauskaa. ja nytki jotkut fakin vanhojen tanssit stna :D no okei vapaaehtoset mut silti :D

Back
Ylös Bottom