jaahas junnut voitti 4-3, ei ois kyllä suomen peliks uskonu. Onneks valvoin
jes!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jaahas junnut voitti 4-3, ei ois kyllä suomen peliks uskonu. Onneks valvoin
Näinpä
Onko kellään ongelmia hotmailin kanssa, sähköpostin?
Myönnettäköön etten ole Hotmailia käyttänyt sitten 90-luvun, mutta jos on ongelmaa niin antaako se mitään virheilmoituksia? Onko ongelma itse palvelussa (sivuissa) vai sähköpostin kulussa?
:D no nettimestari, kun menee hotmail.com sivulle tulee teksti Internet explorer ei voi näyttää www-sivua, voit yrittää seuraavaa: tee yhteyden vianmääritys. Sitä kun klikkaa tulee: vianmääritys ei pystynyt tunnistamaan ongelmaa.
En tullu edes ajatelleeks :D Tärkeintä, että pakkikselle pääsee (ja facebook siinä sivussa)Niin taisit olla jossain vieraassa verkossa? Oliskohan siellä jokin palomuuri mihin on laitettu esto Hotmailiin ja mahdollisesti muillekin sivuille. Voi tuohon olla vaikka mitä syitä mutta tuo kuulostaisi todennäköiseltä. Mutta onneksi pakkis toimii. ;)

Löytyiskö ongelma tost I.llä alkavalla sanasta ..... :--)
....Ja ei, se ei ole uusi kasvovoide...

Oon pieni pervo, puhuin mun ex-gf:n jonka pyysin yhdelle mökki bileisiin uutenavuotena panemaan mua ja mun hc kaveria siellä sitten urakalla ja suostu xDD Paras uusvuos edessä ever tulossa! :D :D
eli se panee teitä, straponit hankittu jo?